شمانیوز
شما نیوز

باج‌خواهان فضای مجازی چرا سراغ بیمه ایران رفته اند؟

در حالی که دقیقاً ۹ ماه (یا حدود ۲۷۰ روز) از سکانداری محمد رضایی در بیمه ایران می گذرد و نحوه مدیریت و تدابیر وی و اتخاذ استراتژی های جدید، این شرکت را در مسیر پر امیدی قرار داده است، برخی افراد که قبلاً در این شرکت صاحب نفوذ بوده اند مشغول باج‌خواهی مجازی شده اند.

باج‌خواهان فضای مجازی چرا سراغ بیمه ایران رفته اند؟

بیمه ایران مهمترین شرکت بیمه ای و از بزرگترین مجموعه های اقتصادی کشور با گردش مالی بالا است که زیرمجموعه های مختلفی دارد و معمولاً مورد طمع افراد منفعت پرست بوده است.

 

فرهاد دژپسند که با شعار شفاف سازی و هوشمند سازی اقتصاد کشور سال پیش اداره وزارت اقتصاد را برعهده گرفت در یکی از بهترین انتصاباتش، محمد رضایی را به مدیرعاملی بیمه ایران برگزید.

 

رضایی به عنوان یکی از معدود مدیران عاملی که از درون خانواده بیمه ایران برآمده است، با شناخت کافی از این مجموعه بزرگ بلافاصله دست به اصلاحات و ایجاد تحولات زد که البته این رویکرد وی موجب قطع منافع و دلخوری برخی افراد که مشغول بهره برداری شخصی از منابع بیمه ایران در فضای مبهم و غیرشفاف بودند، شده و اکنون آنها با فضاسازی روانی و شایعه سازی مشغول انتقام‌گیری و باج‌خواهی در فضای مجازی شده اند.

 

عملکرد مطلوب رضایی در دوران کوتاه حضور در مسند مدیرعاملی بیمه ایران، درکنار روحیه متواضع او، کارکنان زحمتکش و پرتلاش این شرکت قدیمی و پرافتخار را بیش از پیش پر روحیه و امیدوار به اینده کرده است.

 

در آینده نزدیک، نکات جالب و عجیب بیشتری خواهید خواند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied