شمانیوز
شما نیوز

فراخوان انتخاب نام و لوگوی جدید شرکت گسترش خدمات ارتباطات

شرکت گسترش خدمات ارتباطات با نام فعلی کاراشاب که در حوزه تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال بر بستر تلفن ثابت فعال است، به منظور تقویت هویت برند و تاثیر نشان گرافیکی شرکت بر مخاطبان، در نظر دارد انتخاب نام و لوگوی شرکت را به عموم مشتریان و تمام اهالی ذوق و قلم و اساتید حوزه طراحی برند و لوگو در سراسر کشور بسپارد.

فراخوان انتخاب نام و لوگوی جدید شرکت گسترش خدمات ارتباطات

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت کاراشاب که یکی از مهم ترین بازوهای اجرایی مجموعه مخابرات در امور مربوط به ارزش افزوده و حمایت از تولید محتوای دیجیتال فاخر و بومی در سراسر کشور است، فراخوان انتخاب نام جدید و طراحی نشان (لوگو)  خود را به مشتریان سپرده است که پس از طراحی بهترین لوگوها و مناسب ترین نام، این نام به همراه لوگو بر این شرکت مهم اقماری حوزه مخابرات کشور نهاده می شود.

بر اساس این گزارش،علاوه بر تقدیر از پیشنهاددهندگان نام و لوگوی برگزیده و نهایی، یک دستگاه گوشی هوشمند نیز به پاس مشارکت در این امر به ارائه دهندگان نام و لوگوی منتخب اهدا خواهد شد.

بنابراین از کلیه طراحان، هنرمندان و علاقه مندان دعوت به عمل می آید که براساس شرایط زیر نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود  به این شرکت به آدرس ایمیل   karashab@tci.ir و یا نشانی : تهرانپارس، خیابان آیت الله خوشوقت (حجربن عدی)، بین چهارراه اشراق و فلکه سوم، کوچه 174 غربی، پلاک 3 کد پستی 1653988451 صرفاً با پست سفارشی حداکثر تا تاریخ اول مردادماه 99 اقدام نمایند.

گفتنی ست نام تجاری باید ویژگی های زیر را دارا باشد.

-باتوجه به حقوق مالکیت معنوی، نام پیشنهادی بایستی متمایز و منحصر به فرد بوده و نام های تجاری دیگر (به جز شرکت مخابرات ایران) را تداعی نکند.

-به آسانی و بدون اِعراب گذاری، خوانده و تلفظ شود.

- به آسانی به خاطر سپرده شود.

- بیانگر ویژگی و خصوصیات ممتاز شامل نوع فعالیت شرکت در حوزه خدمات ارزش افزوده، مشاوره وحمایت از تولید محتوای دیجیتال باشد.

- قابل نگارش با حروف فارسی و لاتین بوده و در زبان های دیگر معنای منفی نداشته باشد.

ب ) نشان لوگو نیز باید شرایط و ویژگی های زیر را داشته باشد:

-توجه به هویت برند و ارزش زیبایی شناختی و گرافیکی مناسب.

-قابلیت استفاده به صورت تک رنگ.

-به لحاظ گرافیکی قابل استقاده در سایزهای مختلف باشد.

- آثار دست اول بوده و ناقض قانون حق تکثیر (کپی رایت) نباشد.

- طراحی لوگو باید در قالب انگلیسی و فارسی و براساس فراخوان منتشر شده باشد.

- فایل های ارسالی طراحی لوگو به صورت JPEGیا TIFF حداقل dpi 300 و حجم حداکثری mb5 و حداقل mb2 و قابل بهره برداری در نامه های اداری، پاکت و تابلو باشد.

-منعکس کننده دیدگاه و حوزه فعالیت شرکت  در تامین و ارائه خدمات ارزش افزوده و محتوای دیجیتال از طریق شبکه تلفن ثابت باشد.

-مشخص کننده ارتباط این شرکت تحت لوای شرکت مخابرات ایران باشد.

-جامع بودن لوگو، سادگی و سهولت در خواندن متن لوگو، کاربرپسند بودن و برقراری ارتباط با مخاطب

- امکان استفاده از لوگو در ارتباطات بین المللی و ترکیب متوازن نوشتاری و تصویری آن.

همچنین، شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر به قرار زیر است: 3-76704001 داخلی 108

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied