شمانیوز
شما نیوز

در دیدار هیئت امنای بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش با امام جمعه مطرح شد:

تقدیر امام جمعه کیش از کادر درمانی و پزشکی کیش

امام جمعه کیش از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش با عنوان مدافعان سلامت یاد کرد و زحمات ارزشمند آنها را قابل تقدیر دانست.

تقدیر امام جمعه کیش از کادر درمانی و پزشکی کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در دیدار با هیات امنای بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی در جزیره کیش، زحمات زیادی را متقبل شده و قدردانی از تلاشگران بی منت این عرصه را یک وظیفه شرعی دانست.

امام جمعه کیش در ادامه از برخی خبرنگاران خواست در اطلاع رسانی با دقت نظر، رعایت امانت کنند. 

وی گفت: درستی قلم خبرنگار یک وظیفه قانونی و شرعی است. بنابراین اطلاع رسانی صحیح برای مشوش نکردن افکار عمومی بسیار مهم و کلیدی است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: پس از شیوع ویروس کرونا نیز ما شاهد تلاش‌های ارزنده ای در سطح جزیره برای کنترل بیماری و درمان بیماران بودیم که لازم به اشاره و قدردانی است.

امام جمعه کیش در این نشست که با محوریت ارائه گزارش های عملکرد بیمارستان و مرکز توسعه سلامت کیش برگزار شد: حوزه درمان، آموزش و پرورش و مسکن را سه موضوع مهم و از نیاز های اصلی ساکنین جزیره کیش عنوان کرد و گفت: در دوره های قبل نیز بر لزوم اهمیت این سه موضوع در این منطقه تاکید شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بحث اصلی در خبری که پیشتر توسط یک رسانه منعکس شد، معطوف به گلایه از تامین اجتماعی برای ایجاد مرکز یا مراکز درمانی جدید در کیش است و به اعتقاد من، تامین اجتماعی باید به این موضوع ورود پیدا کند.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان این که نقش مهم تامین اجتماعی در ارتقا و توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان جزیره کیش بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت: تامین اجتماعی به جای انتقال میلیاردها پول و سرمایه مردم جزیره کیش به استان هرمزگان و تهران، باید نسبت به ایجاد یک درمانگاه در این منطقه که شایسته کیشوندان است اقدام کند و گلایه قبلی معطوف به آن مجموعه بود که با عدم رعایت دقت لازم رسانه ای شده بود.

وی ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت به کیشوندان را از وظایف اصلی دولت دانست و افزود: بیمارستان کیش موظف نیست، بار همه خدمات به کیشوندان را تنهایی به دوش بکشد.

این موضوعات در خطبه های نماز جمعه اخیر نیز مطرح شده بود و خبرنگاری که از سواد رسانه ای و درستی قلم بر خوردار نبوده، هدف اصلی را به انحراف کشید. بحث و موضوع مطرح شده هیچ ارتباطی به بیمارستان و کادر درمان سازمان منطقه آزاد کیش نداشته است.

امام جمعه کیش در ادامه گفت: لازم است در حوزه مسکن، طرح هایی اجرایی و عملیاتی شود تا مردم این منطقه از جمله خبرنگارانی که سال ها در این جزیره ساکن هستند از این تسهیلات بهره مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در رابطه با بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار اخیر به مناسبت هفته دولت با دولت مردان، در خصوص یک سال باقی مانده از دولت تدبیر و امید اشاره داشت و گفت: یک سال باقی مانده از دولت تدبیر و امید فرصت خوبی برای انجام کارهای باقی مانده است. در برخی از کشورها بعد از انتخاب رئیس جمهور یک برنامه صد روزه ارائه می شود و بعد از صد روز خبرنگاران و اصحاب رسانه ها و مردم عملکرد این دولت را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی در خصوص یک سال باقی مانده از دوره این دولت که برابر با ۳ تا صد روز و یک 65 روز است، افزود: یک چهارم دوره ریاست جمهوری عدد قابل توجهی است و بخش مهمی از وقت و فرصت خوبی برای انجام کار و تلاش هست. این یک سال، تجربه ۷ سال ریاست جمهوری است. بنابراین این یک سال، سال ویژه است و کارهایی که آغاز شده باید به سر انجام برسد.

وی با استناد بر دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد: مسئولین دولتی که سکاندار کارهای اجرایی در جزیره کیش هستند باید کار هایی از خود به جا بگذارند تا از برکت دعای آینده بهره مند شوند.

در ادامه این نشست سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه به حوزه بهداشت و درمان در هفت ماه اخیر امکانات و اعتبارات خوبی برای مبارزه با کرونا اختصاص یافته است و به توفیقات زیادی در سطح ملی و منطقه ای دست یافته ایم گفت: گزارشی از تلاش های شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان در حوزه مقابله با بیماری کرونا تهیه و در مصاحبه و سخنرانی مسئولین بهداشت و درمان ارائه شده است.

پور علی به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از سنگر نماز جمعه و تریبون به عنوان تریبون امید بخش و امین برای حمایت از سیاست های سازمان و مطالبات مردم اشاره داشت و افزود: بحث مسکن ملی برای اقشار نیازمند و فاقد خانه و توجه به مسائل آموزش و پرورش هم با حمایت های امام جمعه کیش توسط سازمان منطقه آزاد کیش دنبال خواهد شد.

وی اظهار داشت: بحث نوسانات قیمت در سال‌های اخیر وجود داشته است. بر اساس سیاست سازمان منطقه آزاد کیش با کاهش قیمت به متقاضیان جهت احداث مسکن می توانیم گام های موثری در تثبیت و کنترل قیمت ها داشته باشیم.

 

شایان ذکر است در دیدار هیئت امنای بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و مرکز توسعه سلامت کیش با حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و ملک بهمن شیردل مدیر اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان کیش و محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied