شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

آیا می دانستید آموزش زبان انگلیسی در خانه هم امکان پذیره ؟

​در شرایط که شما این روزها با آن سرو کله می زنید ماندن در خانه یکی از کارهای خسته کننده شده است و دیگر نمی توان آن را تحمل کرد ولی یکی از کارهایی که این روزها می تواند زمان شما را پر کند و به یادگیری شما کمک نماید آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی است.

آیا می دانستید آموزش زبان انگلیسی در خانه هم امکان پذیره ؟

در شرایط که شما این روزها با آن سرو کله می زنید ماندن در خانه یکی از کارهای خسته کننده شده است و دیگر نمی توان آن را تحمل کرد ولی یکی از کارهایی که این روزها می تواند زمان شما را پر کند و به یادگیری شما کمک نماید آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی است.

روزی را متصور شوید که دیگر هیچ آموزشگاه زبانی در شهرها مشغول به کار نباشند و شما باید از طریق آموزش غیرحضوری راهی را برای یادگیری زبان پیدا کنید. در این صورت حتما در اینترنت جست و جو می کنید تا بهترین را پیدا کنید و با آن در این مسیر قدم بردارید.

در واقع اگر بخواهیم یک تعریف معیین از آموزش غیر حضوری برایتان بیان کنیم باید بگوییم روشی که در آن بدون محدودیت فرد در زمان و مکان می توانیم به یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم.

آموزش زبان انگلیسی در خانه را امتحان کرده اید ؟

جالب است بدانید به دلیل فرار بودن زبان انگلیسی اگر از این روش استفاده کنید به صورت روزانه درگیر زبان انگلیسی خواهید بود و برای همیشه با مشکل فراموشی زبان خداحافظی خواهید کرد زیرا اگر شما روزانه حتی یک لغت انگلیسی هم یاد بگیرید ذهنتان درگیر خواهد بود و این موضوع بسیار کمک خواهد کرد که شما هر چه زودتر بتوانید با یک فرد خارجی ارتباط برقرار نمایید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام ارتباط با فردی که به زبان انگلیسی صحبت می کند اعتماد به نفس خود را از دست داده اید و قدرت صحبت کردن را در خود ندیده اید و سعی می کنید محل را ترک کنید یا به اصطلاح خودمانی تر دوست دارید فرار کنید.

 

 

3 (1)

 

 

همیشه شروع هر کاری سخت ترین قسمت آن کار است. سپس بعد از آن، پشتکار و داشتن انگیزه، از مهمترین موارد می باشند.چه برای یادگیری زبان انگلیسی و چه برای بقیه حرفه ها می بایست، هدف و انگیزه تان را جهت یادگیری آن برای خود تعریف کنید. این مهم به این خاطر است که بدون داشتن انگیزه و هدف،  حتی اگر شما شروع کننده ی خوبی هم باشید، اواسط راه مطمئنا ناامید و سرخورده خواهید شد و تجربه ی بد باقی زبان آموزان را شما هم تجربه خواهید کرد .

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

همیشه مهمترین قسمت از هر کاری، برآیند آن و نتیجه نهایی می باشد. یکی از توصیه های دکتر آریانپور این است که حتما بعد از مدتی که به یادگیری آموزش زبان مشغول هستید، باز هم تعیین سطح بدهید تا میزان پیشرفت یا پسرفت خود را به طور واقعی ببینید و بسنجید تا که احیانا اگر خللی در وضعیت یادگیری یا اشتباهی در مسیر آموختن و روش آموزشی داشته باشید، بتوانید مسیر را اصلاح و بهینه سازی نمایید تا به نتیجه نهایی سریع تر نزدیک شوید.

روزانه دور و بر خودمان افرادی را میبینیم که وقت کمتری بر روی آموزش خودشان می گذارند، ولی همچنان نتیجه خوبی هم نصیب شان می شود. این دسته از افراد به علت سرعت در یادگیری مطالب، کمی موفق تر از بقیه می باشند و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم که وقت کمتری را به نسبت بقیه برای خود صرف می کنند .اینجاست که پشتکار و انگیزه به کمک کسانی می آید که توانایی یادگیری کمتری نسبت به آن موضوع خاص به نسبت به بقیه دارند. این دسته  ازافراد با صرف زمان بیشتر در روز و همچنین با تمرین و تکرار بسیار، می توانند ضعف های خود را بپوشانند تا به نتیجه دلخواه برسند.

همچنین ممکن است یک شخص در روز برای یک مطلب در زبان انگلیسی ۵ ساعت وقت بگذارد و شخص دیگری برای یادگیری همان مطلب مجبور باشد که ۸ ساعت وقت بگذارد.  

پس نتیجتاً اگر بپرسید به چه مدت زمان یادگیری برای آموختن زبان انگلیسی نیاز است، واقعاً نمی شود زمان  دقیقی را در نظر گرفت. ولی به طور میانگین برای کسانی که از نقطه صفر زبان انگلیسی را شروع میکنند توصیه می شود که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت به مدت یک الی دو سال وقت صرف کنند تا به سطح قابل قبولی برسند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied