شمانیوز
شما نیوز

تکذیب واگذاری کیش به چینی ها

مظفری درباره حضور چینی‌ها در کیش گفت: اینکه گفته می‌شود کیش را قرار است به چینی‌ها بدهند صحیح نیست و یک خبر دورغ و ساختگی است که توسط یک سایت معاند خارج از کشور دو سال پیش به دروغ اعلام شده بود.

تکذیب واگذاری کیش به چینی ها

به گزارش شمانیوز به نقل از نسل برنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش می‌گوید: امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وضعیت زندگی در کیش گفت: کیش یکی از زیباترین مناطق کشور است و یکی از چهار منطقه در دنیا است که بیشترین اکسیژن آزاد و خالص را دارد و از لحاظ مزیت‌های زندگی متوسط رو به بالا است.

وی که صبح امروز شنبه ۲۹ شهریور در برنامه سلام صبح به خیر شبکه سه حضور پیدا کرده بود، ادامه داد: هم اکنون فرودگاه کیش دو میلیون ظرفیت دارد و قصد داریم ظرفیت آن را تا شش میلیون نفر برسانیم. اسکله ۳۵ هزار تنی نیز ساخته شده و در بحث هتل نیز هم اکنون ۵۲ هتل فعال هستند و هم اکنون ۶۰ هتل جدید نیز در حال ساخت هستند.

وی ادامه داد: بخشی از سرمایه‌هایی که امکان داشت از کشور به دلیل خرید مسکن خارج شود هم اکنون در کیش سرمایه گذاری شده و طرحی را ایجاد کردیم به عنوان هتل آپارتمان که سند به نام آپارتمان صادر شود اما مدیریت مانند هتل باشد و مالک ملک می‌تواند در زمانی که در کیش نیست مدیریت ملک خود را به مدیر هتل بدهد.

مظفری با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاری در کیش گفت: بیشتر از یک سوم بودجه عمرانی کشور هم اکنون در کیش پروژه عمرانی داریم که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و بیشتر از ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است و امسال بیش از بودجه عمرانی در بخش عمران هزینه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در کیش مطرح است بحث معافیت‌های مالیاتی است امروز خوشبختانه هیچ شرکت صوری در کیش حضور ندارد که هدفش فرار مالیاتی باشد و اصلا امکان ثبت شرکت صوری وجود ندارد و قاچاق کالا نیز در کیش وجود ندارد و هم اکنون ۳۲۷ واحد صنعتی در بخش‌های مختلف داروسازی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، مبلمان فعالیت می‌کنند.

مظفری با اشاره به اینکه بخشی از خدمات پشتیبانی شرکت‌های نفت و گاز در جزیره کیش انجام می‌شود افزود: فقط در دنیا ۴ کشور هستند که می‌توانند این خدمات را ارائه کنند و ما امروز مثلا شرکتی را داریم که ۲۸ جوان در آن فعالیت می‌کنند و یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است و هم اکنون ظرفیت استقرار بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان را داریم و تعدادی از شرکت‌هایی که تا پیش از این وارد کننده لوازم خانگی بودند هم اکنون به تولیدکننده تبدیل شدند.

وی درباره حضور چینی‌ها در کیش گفت: اینکه گفته می‌شود کیش را قرار است به چینی‌ها بدهند صحیح نیست و یک خبر دورغ و ساختگی است که توسط یک سایت معاند خارج از کشور دو سال پیش به دروغ اعلام شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied