شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی دانش آموزان با حمایت بانک ملی ایران

با حمایت کانون جوانه های بانک ملی ایران، بیش از هفت هزار دانش آموز از سراسر کشور در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شرکت کردند.

برگزاری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی دانش آموزان با حمایت بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مخاطبین این جشنواره دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، کادر آموزشی و اجرایی مدارس و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کل کشور هستند که طرح ها وایده های خلاقانه خود را در ۱۷ محور علمی از طریق سامانه همگام به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

 

دو محور «بانک» و «مسئولیت اجتماعی» توسط کانون جوانه های بانک ملی ایران در این جشنواره گنجانده شده و جوایز آنها نیز توسط همین کانون تامین می شود.

 

فرایند داوری پس از برگزاری جلسات و کمیسیون های مشترک با مشارکت دانشگاه فرهنگیان، سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و اساتید برجسته کشور در سه مرحله با حضور ۱۲۶ داورانجام خواهد شد.

 

در فرایند جشنواره از همکاری و حمایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، دانشگاه فرهنگیان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت علمی ریاست جمهوری و کمیسیون ملی یونسکو ایران استفاده شده است.

 

عدم طبقه بندی دانش آموزان و ایجاد فرصت برای آنان از طریق شرکت در آموزش های ۱۸ ماهه باشگاه کارآفرینان نوجوان از مزایای این جشنواره است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied