شمانیوز
شما نیوز

بیمه مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد؛

خدمات بیمه‌ای در ایام تعطیلی کرونایی متوقف نمی‌شود

با قرار گرفتن خدمات بیمه‌ای در گروه خدمات ضروری و تصویب "طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹" در شهرهای کشور، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مورخ ۲۷ آبان از سوی بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه ابلاغ شد.


خدمات بیمه‌ای در ایام تعطیلی کرونایی متوقف نمی‌شود

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، در این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا حد امکان با استفاده از سامانه‌ها و امکانات ایجاد شده دولت الکترونیک ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دهند و زمینه دسترسی شهروندان به کلیه خدمات خود را از طریق سامانه‌های الکترونیکی فراهم کنند.

در این رابطه لازم است ضمن سرعت بخشیدن به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه دولت الکترونیک، هر دستگاه زمینه و امکان دسترسی شهروندان به سامانه های ارائه خدمات را به صورت فراگیر و در اسرع وقت فراهم نمایند.

همچنین مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی، طی نامه‌ای بخشنامه مذکور را به شرکت‌های بیمه ابلاغ کرد و از آنها خواست با عنایت به بخشنامه مذکور مفاد آن را با مقتضیات کاری شرکت بیمه و شبکه خدمات بیمه‌ای خود تطبیق دهند.

دراین بخشنامه تصریح شده است که صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت بیمه گذاران و زیان دیدگان بدون هر گونه تعلل انجام پذیرد .

همچنین در این بخشنامه با اعلام ضرورت کاهش مراجعات حضوری تاکید شده است که تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی انجام پذیرد و شرکتهای بیمه تمام توان فنی و کارشناسی خود را در این زمینه به کار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied