شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان؛

طرح کود اوره لردگان افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت پتروشیمی شهرستان لردگان گفت: در سال «جهش تولید» و با تاکید بر دستورات گوهربار مقام معظم رهبری شرکت کود شیمیایی اوره لردگان بعد از تولید آزمایشی به راه اندازی نرمال رسید.

طرح کود اوره لردگان افتتاح می‌شود

محسن محمودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهرستان لردگان اظهار داشت: در سال «جهش تولید» و با تاکید بر دستورات گوهربار مقام معظم رهبری شرکت کود شیمیایی اوره لردگان بعد از تولید آزمایشی به راه‌اندازی نرمال رسید و با حول قوه الهی در تاریخ ۶ آذرماه 1399 با حضور مقامات مراسم افتتاح برگزار می شود.

وی افزود: مهندسان، کارشناسان و دیگر جوانان غیور داخلی و ایرانی  پس از راه اندازی فازهای اول تا سوم شامل یوتیلیتی و سرویس های جانبی و واحدهای تولید آمونیاک اوره طی سال قبل و سال جاری با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان و غلبه بر محدودیت های گوناگونی از جمله تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه آمریکا، عدم همکاری ساز سازندگان خارجی در زمان راه اندازی تجهیزات حساس داخل کارخانه و همچنین هم‌ زمانی شیوع بیماری کرونا با فاز راه اندازی پروژه را با سرافرازی به راه اندازی کامل رسانیده و با افتخار رکورد 28میلیون نفر ساعت بدون حادثه را ثبت کردند.

 

محمودی بیان کرد: طبق پروانه فعالیت شده ظرفیت واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک به ترتیب حدود هزار و 1075 و ۶۷۷ هزار تن  در سال بوده است.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهرستان لردگان در پایان تصریح کرد: همت والای کارشناسان و کارگران این شرکت همدلی و همکاری سهامداران عزیز نوید دهنده روزهای درخشانی برای شرکت کود شیمیایی اوره لردگان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied