شمانیوز
شما نیوز

ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی نامه ای به مدیران عامل شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی نحوه حضور کارکنان و ساعت کاری فعالیت شرکتهای بیمه را اعلام کرد.

ابلاغیه نحوه فعالیت شرکتهای بیمه از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران؛ متن کامل نامه ارسالی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران را ادامه می خوانید:

 

مدیران عامل محترم شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارتهای بدنی

با سلام و احترام 

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی همکاران عزیز، در اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند» محدودیتهای متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 91 در شهرهای کشور، مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا، و با عنایت به مصوبات شورای عمومی سندیکا و بخشنامه های ابلاغی بیمه مرکزی، بدینوسیله برنامه اجرایی فعالیت شرکتهای بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران از تاریخ هشتم لغایت چهاردهم آذرماه سال جاری را جهت استحضار و اقدام لازم به شرح زیر اعلام می نماید.

 

الف) فعالیت واحدهای ستادی و حضور مدیران و کارشناسان در مناطق قرمز برای پیشبرد امور و پاسخگویی در حد ضرورت و یا حداقل حضور، به تشخیص مدیرعامل محترم شرکت می باشد.

ب)به منظور رعایت حال مراجعه کنندگان محترم، ساعات اداری در مناطق قرمز برای کارکنان صف (اجرایی) بویژه واحدهای صدور و پرداخت خسارت از ساعت (8)صبح الی (13) در حد راه اندازی امورات بیمه گذاران تعیین می گردد.

ج)در شهرهایی که در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند وفق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس تصمیمات مقامات محلی خواهد بود.

 

لازم بذکر است به منظور هماهنگی با برنامه های ابلاغی ستاد مدیریت مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به سلامت و تندرستی همکاران محترم شرکتهای بیمه، تمامی برنامه های مربوط به کارگروهها، کمیسیون ها و شوراهای سندیکا لغو گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied