شمانیوز
شما نیوز

معرفی مقالات برگزیده هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

مقالات برتر شرکت‌‌کنندگان در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌نسانی از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.

معرفی مقالات برگزیده هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

به گزارش شمانیوز؛ با اعلام دبیر هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه، مقالات خود را به دبیرخانه همایش فرستادند. داوران خبره و نامی این صنعت نیز مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی کردند و در نهایت 9مقاله برتر انتخاب شد.

زینب حمیدی‌فر افزود: از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «بررسی تاثیر ریسک‌های ناشی از دورکاری در استراتژی منابع انسانی یک شرکت بیمه» (محمد سجاد میرزاخانی و مجتبی رحمانی)، «بررسی ضرورت یکپارچگی مدیریت ریسک و مدیریت منابع‌انسانی در سازمان‌ها» (زهره ملامحمدی، محمود اسعد سامانی و مرجان کریمی) و «شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت‌های بیمه» (محسن فتحی آقابابا و الهه پرنلو) به‌ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.

مدیر آموزش‌و‌پژوهش بیمه‌کوثر در ادامه گفت: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، 6مقاله نیز در بخش پوستری انتخاب شد.

وی خاطرنشان‌کرد: مقالات «مرور سیستماتیک رابطه بین فرهنگ جامعه و عملکرد مدیریت منابع‌انسانی شرکت بیمه‌ای در بهبود ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی» (محمد اسماعیلی و بهزاد سالمی)، «چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت منابع‌انسانی در بحران COVID-19» (محمدرضا عزیزی، رشا اطلسی و رویا نعیمی)، «بررسی آسیب‌شناسی مدیریت ریسک منابع‌انسانی در صنعت بیمه- مطالعه موردی کارکنان شرکت بیمه کوثر استان البرز» (محمد ابراهیم پورملکی و حجت‌ا... لباف)، «بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کارکرد برنامه‌ریزی منابع‌انسانی» (الناز اسدیان و رضا اسدیان)، «شناسایی و بررسی ریسک‌های مدیریت منابع‌انسانی با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی» (بهادر یاری پور) و «مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری در آموزش کارکنان با استفاده از ابزار اهدای سهام به کارکنان» (سیدپیام میدانی و سیده‌مژده میدانی) نیز در بخش پوستری پذیرفته شد. 

 

منبع: روابط‌عمومی بیمه کوثر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied