شمانیوز
شما نیوز

طی حکمی از سوی ریٔیس شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است دبیر اجرائی جشنواره منصوب شد

سپیده منهوئی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره شد

بهروز غریب پور ریٔیس شورای سیاست گذاری جشنواره" هنر زنده است" ، سپیده منهویی را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

سپیده منهوئی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهرگان پرس،در حکم ریٔیس شورای سیاست گذاری برای سپیده منهویی آمده است: «با توجه به تعهد و سوابق مثبت ، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی جشنواره "هنر زنده است" منصوب میشوید.

امید است همکاری صمیمانه جنابعالی و همکارانتان با اینجانب و دبیران محترم جشنواره و همچنین تعامل با هنرمندان موجب شود تا جشنواره‌ای پرنشاط، با مشارکت گسترده گروه‌های هنری  و برخوردار از شاخصه‌های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تیٔاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات  متنوع هنرمندان جوان کشور - در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع ۱۱" برگزار می‌کنند و متقاضیان برای کسب اطلاع از جزیٔیات فراخوان جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند.

همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied