شمانیوز
شما نیوز

مهندس سلطانی در اولین سفر استانی به بوشهر:

شرکت مخابرات ایران نقش پر رنگی در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با شبکه وسیع ارتباطی که در کشور دارد، نقش بسیار پررنگی در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات دارد.

شرکت مخابرات ایران نقش پر رنگی در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات دارد

مهندس سلطانی در اولین سفر استانی خود به بوشهر در نشست با مهندس ستوده، معاون عمرانی استاندار و سایر مسوولین استانی این شهرستان با بیان این مطلب افزود: شرکت مخابرات ایران در راستای ایفای تعهدات خود در پروژه پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات جایگاه و نقش مهمی دارد.

مهندس سلطانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: با تاکیدی که مقام معظم رهبری در جدیت این پروژه دارد، مسوولیت ما را در انجام آن سنگین می کند.

 

وی به نقش حوزه های مختلف در انجام شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: ساختار این شبکه شامل: هسته مرکزی، تولید محتوا و شبکه توزیع می باشد که شرکت مخابرات ایران در حوزه شبکه توزیع نقش بسیار پر رنگی دارد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تبیین حوزه امنیت در شبکه ملی اطلاعات پرداخت و بیان داشت: انجام این طرح با درجه بالایی که در حوزه امنیت دارد، برای ایجاد امنیت مردم در فضای مجازی بسیار با اهمیت می باشد.

مهندس سلطانی، در این جلسه اظهار داشت: ما برای این که این طرح سرعت بگیرد جلسات خود را با تمامی مسوولین استانی برگزار می کنیم تا همه عزیزان در جریان اهمیت این طرح قرار بگیرند تا در زمان کمتری به نتایج مطلوبی برسیم.

وی در این جلسه به تشریح وضعیت شبکه استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: برنامه توسعه ای مناسبی در حوزه های فیبرنوری روستایی، شهری و استانی و توسعه تلفن ثابت، همراه؛ سرویس های باند پهن، ADSL و همچنین توسعه فیبرنوری FTTH و FTTX در سال 1400 داریم که امیدواریم با همکاری همه دست اندرکاران استان محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در بخش دیگری از سفر خود با سردار واعظی، فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر جلسه داشت و نقاط مشترک همکاری در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات بین شرکت مخابرات ایران و نیروی انتظامی تبیین شد.

گفتنی ست، در این سفر که دوشنبه شب، 4 اسفند ماه 1399 انجام شد، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، دکتر زارع، سرپرست معاونت مالی مدیرعامل و مهندس فیضی، سرپرست دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی را همراهی کردند.

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied