شمانیوز
شما نیوز

در وبینار شوراهای هماهنگی استانها مطرح شد:

تاکید دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بر پرداخت سریع خسارتهای زلزله سی سخت

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از شوراهای هماهنگی شرکت های بیمه در استان ها خواست تا با استفاده از ظرفیت های درونی، کمیته های تخصصی جهت احصا و استفاده از پیشنهادات و نظرات کارشناسی مختلف را تشکیل دهند.


 تاکید دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بر پرداخت سریع خسارتهای زلزله سی سخت

دکتر سید محمد کریمی عصر روز یکشنبه در گردهمایی سراسری شوراهای هماهنگی استانها با بیان اینکه از این شوراها توقع بیشتری برای همکاری در سطح استانی و ملی وجود دارد، تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی استان ها باید با همکاری یکدیگر در پیشبرد روند امور در استان همراهی و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی از رئیس و اعضای شورای هماهنگی بیمه گران استان کهگیلویه و بویراحمد درباره بسیج امکانات شرکتها در راستای خدمات رسانی به زلزله زدگان سی سخت تشکر کرد و همچنین خواهان همکاری شعب شرکت های بیمه در این استان درباره ارزیابی و پرداخت هرچه سریعتر خسارت به بیمه گذاران خسارت دیده در این زلزله شد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران همچنین درباره تشکیل کمیته مقابله با تقلب و تخلف  نیز از اعضای شوراهای هماهنگی استان ها خواست که در این زمینه با سندیکا و بیمه مرکزی همکاری و همراهی نزدیکی داشته باشند.

وی همچنین از شوراهای هماهنگی استان ها خواست که درباره اجرای آیین نامه مناقصات نیز با سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی تعامل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای این نشست حسن دهگاهی معاون سندیکای بیمه گران ایران موضوعاتی درباره عملکرد شورهای هماهنگی بیمه گران در استان ها بیان کرد.

محمدرضا ملکشاهی راد مشاور پارلمانی سندیکای بیمه گران ایران در امورمجلس نیز بر حرکت تازه در تعامل صنعت بیمه با نمایندگان مجلس در استان ها تاکید کرد و بر لزوم آشناسازی نمایندگان مجلس درباره مباحث بیمه های بازرگانی تاکید کرد.

محمد محسن طباخها مدیر امور استان های سندیکای بیمه گران ایران نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد انجام شده توسط سندیکا در سال 99 ارایه کرد.

مهدی پایدار رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کهگیلویه و بویر احمد نیز گزارشی از عملکرد شرکت های بیمه در حادثه زلزله اخیر شهر سی سخت از جمله ارزیابی و چگونگی پرداخت خسارت به بیمه گذاران ارایه کرد.

گفتنی است گردهمایی سالانه اعضای شوراهای هماهنگی شرکتهای بیمه بصورت وبینار و  همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس سندیکا بیمه گران ایران برگزار شد.

 

روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied