شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب غرب تهران:

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب غرب تهران و دیدار با کارکنان؛ بر ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان به ویژه در روزهای پایان سال تاکید کرد.

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال

دکـتر ایـمانی با بیان اهمیت و جایگاه شعب تهران و آنکه انتظارات از این شعب بالاست، افزود: در حال حاضر سهم بزرگی از منابع، مـصارف و خـدمات بـانکی، مـربوط بـه شعبه تهران است که با توجه به تمرکز بخش مهمی از اقتصاد کشور در پایتخت، امری طـبیعی است امـا مـهمتر آن کـه ما باید در جهت افزایش سهم خود از این بخش تلاش مضاعف داشته باشیم و این مسیر از طـریق تعامل، ارائه خدمات مطلوب و بازاریابی مشتریان محقق می‌گردد.

وی تـاکید کرد: بـانک سینا از لحاظ تامین و تجهیز زیرساخت های لازم بانکی در جایگاه مطلوبی قرار دارد و همکاران بانک نـیز آمـادگی کـامل جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان را دارا هستند اما با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کـرونا در کـشور و بـه جهت پیشگیری از افزایش دامنه انتشار آن، مناسب است هموطنان عزیز به استفاده از خدمات غیر حضوری بانک جهت انجام امور بانکی خود رهنمون شوند.

دکتر ایمانی در ادامه، توجه کارکنان را به تلاش در جـهت سـودآوری شـعب از طریق پیگیری و وصول مطالبات، پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی مناسب و صدور ضمانتنامه ها ضروری دانست.

گفتنی است مدیرعامل بانک سینا از شعب ولنجک، سرو، سعادت آباد، شهران، جنت آباد، پونک، اسـدآبادی، فـرهنگ و هـتل اسـتقلال بازدید و با کارکنان این شعب گفتگو کرد. وی پیشاپیش سال جدید را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ سـالی بـا تأم با مـوفقیت و رونـق باشد. در این دیـدار معاون امور شعب و مناطق و مدیر منطقه غرب تهران نیز حضور داشتند.

 

روابط عمومی بانک سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied