شمانیوز
شما نیوز

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

انجمن‌های مردم نهاد همواره کمک حال نظام سلامت بوده‌اند

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: انجمن‌ها همواره کمک حال نظام سلامت بوده و در بحث کرونا نیز سازمان‌های مردم نهاد بسیار خوش درخشیدند و این مجلس دست یاری و کمک را به سمت انجمن‌های مردم نهاد دراز می‌کند.

انجمن‌های مردم نهاد همواره کمک حال نظام سلامت بوده‌اند

علی اصغر باقرزاده در مراسم معرفی خدمات توانبخشی برای مبتلایان به اتیسم که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ تمام تلاش این بود که نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته باشیم. با توجه به موضوع کرونا، از بیماری‌های خاص غافل نشدیم و سعی کردیم همه تلاش را در حد بضاعت انجام بدهیم.

وی ادامه داد: با این‌که بودجه ۱۴۰۰ به طور رسمی ابلاغ شده، شاهد رونمایی از سطوح مختلف توانبخشی برای بیماران هستیم. این نشان می‌دهد که برنامه ریزی مناسبی انجام شده است و جای تشکر دارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که دغدغه بیماران کاهش پیدا کند. برای بیماری‌های نادر نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده که با همکاری وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت، تامین اجتماعی و بهزیستی باید انجام شود.

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوان گامی بلند برای برطرف کردن مشکلات بیماران برداریم. گره گشایی‌ها چه در بودجه و چه در قوانین باید انجام شود. اگر قوانینی دست و پا گیر است، باید برداشته شود.

 

پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied