شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن اعلام کرد؛

تعهد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک مسکن برای احداث بزرگ ترین پروژه مسکونی بندرعباس

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اعلام امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن با شرکت بازآفرینی شهری ایران برای احداث بزرگ‌ترین پروژه مسکونی بندرعباس، تعهد بانک را در اجرای پروژه ۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

تعهد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک مسکن برای احداث بزرگ ترین پروژه مسکونی بندرعباس

 

به گزارش شمانیوز ، محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک مسکن، در خصوص همکاری بانک مسکن با شرکت بازآفرینی شهری ایران در احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در بندرعباس که به تازگی آغاز عملیات اجرایی آن با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد، گفت: احداث شهرکی مسکونی در اراضی شمال بندرعباس به مساحت تقریبی۳۵۰ هکتار طی قراردادی بین بانک مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران، آغاز شده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام این مطلب که طبق تفاهم‌نامه با شرکت بازآفرینی شهری ایران، بانک تا مبلغ ۳ هزار میلیاردتومان برای احداث پروژه ۱۰ هزار واحدی با شرکت بازآفرینی شهری ایران مشارکت می‌کند، افزود: طبق قرارداد منعقد شده زمان احداث این پروژه ۴ سال است و بانک مسکن به نسبت پیشرفت فیزیکی در این پروژه با شرکت بازآفرینی شهری در احداث واحدهای مسکونی و تزریق تسهیلات، مشارکت دارد.


بیشتربخوانید:سقف تسهیلات نوسازی مسکن افزایش یافت


 

علمداری تصریح کرد: طبق قرارداد امضا شده، بانک مسکن تعهد کرده است تا ۳ هزار میلیاردتومان از هزینه‌های پروژه احداث یکهزار واحد مسکونی را در شمال اراضی بندرعباس متقبل شود که به ازای هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گفته وی، بانک مسکن با پیمانکاری که برنده مناقصه است، وارد قرارداد خواهد شد و مراحل پرداخت انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن از این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه شهرک‌سازی است بعد از انقلاب یاد کرد و توضیح داد: این پروژه برای اقشار متوسط برنامه‌ریزی شده است و بانک مسکن حدود ۶۰ درصد هزینه ساخت واحدها را متقبل شده است.

 

 

منبع:وزارت راه و شهرسازی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied