شمانیوز
شما نیوز

بله میزبان دورهمی های کرونایی !

در زمستان 99، در هر ۱ دقیقه و ۲۳ ثانیه یک گروه جدید در اپلیکیشن بله تشکیل شد و کاربران در روزهای کرونایی، دورهمی های خود را از این طریق برپا کردند.

بله میزبان دورهمی های کرونایی !

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، آمار و گزارش های فصل قبل بله ای ها نشان می دهد در فصل زمستان 8.2 میلیون ریال پول در هر ثانیه در این اپلیکیشن مالی و بانکی جا به جا شده است.

 

 

همچنین در هر 3 دقیقه و 19 ثانیه یک کانال جدید در بله راه اندازی و با تشکیل هر گروه در هر یک دقیقه و 19 ثانیه جمع کاربران، جمع تر شده است.

 

 

اما استقبال کاربران جدید هم از این اپلیکیشن کاربردی در این مدت چشمگیر بوده و هر 18 ثانیه یک عضو به خانواده 8 میلیونی بله اضافه شده است.

 

 

اپلیکیشن «بله» با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد توسعه یافته است و ارائه خدمات پیام‌رسانی از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های آن به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied