شمانیوز
شما نیوز

برگزاری اولین دوره مسابقه الکترونیکی کتابخوانی کدهای رفتاری سازمان تامین اجتماعی

اولین دوره مسابقه کتابخوانی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی درسال جاری، با محوریت کتاب کدهای رفتاری سازمان تامین اجتماعی با دعوت از تمامی همکاران سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری اولین دوره مسابقه الکترونیکی کتابخوانی کدهای رفتاری سازمان تامین اجتماعی

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این کتاب، که محصول همکاری مشترک معاونت توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی و موسسه عالی پژوهش است، شرحی تفصیلی و عملی از قواعد رفتار سازمانی به دست می‌دهد.

کد رفتاری یک راهنما و الگو است که برای تمامی کارکنان، سرمشق‌های رفتاری تعیین می‌کند؛ راهنمایی که به‌طورکلی با اخلاق عمومی و حرفه‌ای هم راستا بوده و به‌طور خاص در چارچوب اهداف، ارزش‌ها و مقررات سازمانی تدوین شده است.

دستور اداری اجرای کدهای رفتاری کارکنان سازمان تامین اجتماعی اخیراً از سوی مدیرعامل این سازمان به تمامی واحدهای ستادی، ادارات کل و مدیریت‌های درمان استان‌ها ابلاغ شده است.

به پیشنهاد اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی، به منظور ایجاد انگیزه مضاعف برای مشارکت حداکثری کارکنان در این مسابقه علمی، 6 ساعت آموزش تخصصی برای برگزیدگان مسابقه لحاظ می‌شود. همچنین به تعدادی از برگزیدگان که موفق به کسب امتیاز 100 در مسابقه شده باشند به قید قرعه جوایزی از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها اعطاء خواهد شد.‌‌‌‌‌

منبع کتاب این مسابقه از طریق سایت الکترونیکی به آدرس book.tamin.ir در دسترس همکاران سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

همکاران پس از ورود به سایت درصورتی که در مسابقات قبلی ثبت نام کرده‌اند با نام کاربری و رمز ورود خود در مسابقه شرکت می‌کنند و در غیر اینصورت با انتخاب گزینه ثبت نام، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام و سپس در مسابقه شرکت می‌کنند.

مسابقه از یک‌شنبه30‌ خرداد لغایت دوشنبه 31‌خرداد برای مطالعه و زمان آزمون از تاریخ سه‌شنبه یک تیر لغایت یک‌شنبه 6 تیر خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied