شمانیوز
شما نیوز

فروش ویژه محصولات بیمه نوین در مرداد ماه

شرکت بیمه نوین به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان، محصولات بیمه‌ای خود را در مرداد ماه با شرایط ویژه به فروش می‌­رساند.

فروش ویژه محصولات بیمه نوین در مرداد ماه

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت در جشنواره فروش ویژه «نوید»، محصولات بیمه‌ای خود را از یکم الی ۳۱ مرداد با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌­دهد.

در جشنواره «نوید» بیمه نوین انواع بیمه­‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، خدماتی، بازرگانی،کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی، کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت‌حرفه‌ای پزشکان، مسئولیت‌حرفه‌ای پیراپزشکان، مسئولیت‌مدنی مدیران مجتمع‌­ها و مراکز آموزشی، مسئولیت‌مدنی دارندگان آسانسور و نیز مسئولیت‌مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند.

بیمه­‌های بدنه اتومبیل، انواع بیمه‌های آتش سوزی، بیمه­‌های مسافرتی، بیمه‌‌های عمر و سرمایه‌گذاری و حوادث انفرادی نیز در جشنواره «نوید» با شرایط ویژه ارائه می‌­شوند.

بیمه‌گذاران جدید بیمه­‌‌های باربری در بیمه نوین نیز می‌توانند در مهلت زمانی جشنواره «نوید» این بیمه نامه را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات هر محصول بیمه‌ای، می­‌توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره ٠٢١٢٣٠٤٧ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied