شمانیوز
شما نیوز

واریز وجوه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان توسط بانک کشاورزی

با عاملیت بانک کشاورزی بیش از 201هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم تا 10مردادماه سال جاری به حساب کشاورزان واریز شده است که تاکنون بی سابقه بوده است.

واریز وجوه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان توسط بانک کشاورزی

به گزارش شمانیوز ، از آغاز فصل خرید گندم تا 10مردادماه سال جاری ،۱۸66 مرکز خرید در کشور، بالغ بر 4 میلیون و314هزارتن گندم با ارزش بیش از 217هزار میلیارد ریال را در قالب 844هزار و 852 محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مبلغی بیش از 201720 میلیارد ریال از مجموع  217630 میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت همچنان ادامه دارد.


بیشتربخوانید:قدردانی استاندار قم از عملکرد بانک کشاورزی


 

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور،عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد و در اجرای این مأموریت، در سال جاری مبلغ  55 هزارمیلیارد ریال درقالب تسهیلات مورد نیاز به شرکت بازرگانی دولتی ایران اختصاص داده است که تا کنون 50هزارمیلیارد ریال آن پرداخت شده است.

 

 

منبع:روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied