شمانیوز
شما نیوز

وضعیت تلخ نیمار

نیمار، ستاره 27 ساله تیم ملی برزیل دوباره امروز دچار مصدومیت شد.

وضعیت تلخ نیمار

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: تیم ملی برزیل امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی نیجریه به تساوی دست یافت، اما شاید مهم ترین اتفاق این دیدار را بتوان آسیب دیدگی دوباره نیمار در این دیدار تلقی کرد. ستاره برزیلی در همان دقیقه 12 و در اوایل بازی مصدوم شده و جای خود را فیلیپ کوتینیو داد.

نشریه آ.اس با انتشار تصاویری مدعی شد نیمار از شدت ناراحتی بعد از مصدومیت نتوانسته جلوی خود را بگیرد و روی نیمکت بی اختیار اشک ریخته است. به نظر می رسد این آسیب دیدگی نیز دوباره از ناحیه همسترینگ باشد و ستاره گرانقیمت برزیلی دوباره نگران است که مجبور به دوری از میادین برای چند ماه شود.

نیمار در سالهای اخیر و بعد از جدایی از بارسلونا، معمولا در مهم ترین مقاطع فصل قادر به همراهی پاری سن ژرمن نبوده و بازی حساس تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است. بعد از حواشی فراوان و تمایل به انتقال به بارسلونا در فصل تابستان، نیمار فصل را با حواشی فراوان و عصبانیت هواداران پاری سن ژرمن آغاز کرد. اما درخشش این ستاره برزیلی و گلزنی های متوالی در هفته های اخیر باعث حسنه شدن روابط شده بود و حالا یک مصدومیت ممکن است دوباره روند درخشش نیمار را به تاخیر اندازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied