شمانیوز
شما نیوز

تحمل استراماچونی برای هواداران استقلال سخت خواهد شد

سرمربی اسبق استقلال گفت: وینفرد شفر یک مربی بازنشسته بود که آوردند و گذاشتنش سرمربی استقلال. این آقا خیلی راحت بالغ بر یک میلیون دلار از استقلال کاسب شد و حالا هم نشسته و علیه ما حرف می‌زند.

تحمل استراماچونی برای هواداران استقلال سخت خواهد شد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ پرویز مظلومی مدت‌هاست سکوت کرده و خیلی کم حرف می‌زند. سرمربی اسبق استقلال که تا همین چند ماه قبل عضو کمیته فنی آبی‌ها بود، ولی شرایط برایش به گونه‌ای فراهم شد که با ناراحتی از این جمع جدا شد و حالا تأکید دارد دیگر تا زمانی که مدیران کنونی باشند حاضر نیست به کمیته فنی برگردد.

 

من گزینه گل‌گهر بودم اما...
پس از کنار گذاشتن آقای بگوویچ، مدیران محترم باشگاه گل‌گهر با من حرف زدند و مذاکرات انجام شد. همان زمان به من گفتند قضیه رسانه‌ای نشود و به همین خاطر چیزی نگفتم و مصاحبه‌ای نکردم، ولی صبح امروز (چهارشنبه) شنیدم آقای جلالی سرمربی این تیم شد. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هواداران گل‌گهر در پایان فصل تیم‌شان را در لیگ برتر ببینند. مردم سیرجان خونگرم هستند و دلم نمی‌خواست در خاتمه فصل ناراحتی آن‌ها را ببینم حالا چه من باشم و چه نباشم.

 

کمک به تبریزی
قطعاً بازی با فجرسپاسی جدال دشواری خواهد بود. اساساً ماهیت جام حذفی همین است. در جدال با گل‌ریحان هم دیدیم کار چطور گره خورد. من در فجرسپاسی کار کرده‌ام و کلی خاطره خوب از آن دارم. امیدوارم مسئولان استان فارس چه ورزشی و چه غیر ورزشی به حرمت اسم شهید بزرگواری که این تیم دارد، به کمک فجر بیایند. در مورد سبک بازی استقلال هم قطعاً این تیم می‌تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند. البته این تیم مشکل تمام‌کنندگی دارد. مرتضی تبریزی مهاجم خیلی خوبی در ذوب‌آهن بود و توانمند است، ولی باید به او از نظر روحی کمک کرد. از بدشانسی استقلال همین بس که محسن کریمی و دیاباته هم مصدوم شدند.

 

چقدر گفتم باقری نرود
دلم برای استقلال می‌سوزد، چون با این تیم زندگی کرده‌ام به همین خاطر قبل از شروع فصل چقدر از سر دلسوزی فریاد زدم آقاجان روح‌ا... باقری را از دست ندهید. چقدر گفتم نگذارید روح‌ا... برود، ولی آقایان گوش نکردند. این روز‌ها نبودن باقری خیلی احساس می‌شود. البته علاوه بر بحث تمام‌کنندگی، استقلال باید از نظر روحی به حسین حسینی هم کمک کند. استقلال متأسفانه در هر بازی گل می‌خورد و این اتفاق یک زنگ خطر بسیار مهم برای تیم ماست.

 

آقای شفر، چرا وقتی چلوکباب می‌خوردی، انتقاد نمی‌کردی؟
آقای وینفرد شفر یک مربی بازنشسته بود که آوردند و گذاشتنش سرمربی استقلال. این آقا خیلی راحت بالغ بر یک میلیون دلار از استقلال کاسب شد و حالا هم نشسته و علیه ما حرف می‌زند. آقای شفر! چطور آن موقع که چلوکباب ما را می‌خوردی فوتبال ما سیاسی نبود؟ شما یک مربی بازنشسته و از رده خارج بودی که به لطف مشکلات مدیریتی موجود در فوتبال ایران حسابی کاسبی کردی. چطور وقتی استقلال پول به حسابت می‌ریخت فوتبال ما سیاسی نبود؟ چطور وقتی پسرت را به عنوان آنالیزور قلابی معرفی کردی و ۱۵۰ هزار دلار پول برایش گرفتی صحبتی از سیاست نبود. تا همین چند ماه قبل طوری شال گردن آبی می‌چرخاندی که هیچ‌کس جرأت نداشت آن شال را از دستت بگیرد، ولی حالا علیه ما حرف می‌زنی. تو به خاطر پول علیه ایرانی حرف می‌زنی.

 

پایان احترام منصورخان
منصور پورحیدری را خدا رحمت کند. واقعاً بزرگ بود و در این روز‌ها می‌توانست کمک‌حال استقلال شود، چون خیلی‌ها احترامش را داشتند. البته متأسفانه پس از فوت منصورخان احترامش هم تمام شد! پورحیدری ۳ سال است که به رحمت خدا رفته، اما آقایان طلب و حقش را نداده‌اند. مدیران استقلال احترام پورحیدری را حفظ نکردند و این خیلی تلخ است.

 

برنمی‌گردم
استقلال همین حالا هم آدم‌های بزرگی دارد که می‌توانند به تیم کمک فکری کنند، ولی متأسفانه از وجودشان استفاده نمی‌شود. همین پورحیدری را که برای‌تان مثال زدم. او با استقلال کلی جام برد، ولی زندگی خودش را به استقلال باخت. من و یکسری از استقلالی‌ها پارسال بدون یک ریال چشمداشت مالی به کمیته فنی رفتیم، ولی آخر خودتان دیدید چه اتفاقاتی رخ داد. الان هم به صراحت می‌گویم تا وقتی این مدیریت باشند، حاضر نیستم به کمیته فنی استقلال برگردم.

 

نباید سوپرجام را پیگیری می‌کردیم
به هیچ عنوان نباید رأی صادر شده در مورد سوپرجام را به مراجع خارجی می‌کشاندیم. هر چه بود باید داخل کشور حل می‌شد. آنقدر در فیفا پرونده داریم که نظرشان نسبت به فوتبال ما منفی شده است. مقصر اصلی از دست رفتن سوپرجام برای استقلال شفر بود. ایشان به جای آنکه بیاید و تیم را تمرین دهد، رفته بود و جام جهانی را برای تلویزیون سوئیس تفسیر می‌کرد. این اتفاق فقط در فوتبال بی‌حساب و کتاب ما رخ می‌دهد. آقایان برای اینکه به زعم خود هواداران را آرام کنند، حرف از تغییر رأی سوپرجام زدند، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد. الان این یک میلیارد تومان جریمه و هزینه بابت دادگاه CAS از جیب چه کسی باید پرداخت شود؟

 

تحمل استراماچونی
این استقلال باید درست شود. قاطعانه و از سر دلسوزی می‌گویم باید درست شود. باید کمبودهایش به هر طریق ممکن رفع شود. الان مردم مدیریت را مقصر می‌دانند و کاری به کار سرمربی تیم ندارند، ولی اگر شرایط عوض نشود، مردم استراماچونی را تحمل نخواهند کرد و شعار‌ها روی سکو‌ها علیه سرمربی می‌شود. البته از ته دل امیدوارم این اتفاق رخ ندهد، چون بردن استراماچونی یعنی پیروز شدن همه پیشکسوتان استقلال و خوشحالی تمام هواداران آبی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied