شمانیوز
شما نیوز

عملکرد ضعیف پرسیولیس

پرسپولیس کالدرون نصف برانکو گل زده و بیشتر هم گل خورده است

عملکرد ضعیف پرسیولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز: پرسپولیس در 6 بازی تنها 3 گل زده و این معیار یعنی تنها 0.5 گل زده در هر دیدار با هر متر و معیاری برای مدعی قهرمانی ضعیف است. این در حالی است که پرسپولیس برانکو در 6 بازی ابتدایی فصل پیش در لیگ هجدهم موفق شده بود 7 گل به ثمر برساند یعنی بیش از دو برابر تیم کالدرون.

 

این بود آنچه که کالدرون وعده داد؟

آنچه که مسلم است این است که آنچه امروز می‌بینیم با آنچه کالدرون تصور می کرد و وعده اش را داده بود متفاوت است. واضح است که ضعف این روزهای پرسپولیس، کوچک‌ترین ربطی به بی‌مهره‌بودنش ندارد. شاگردان کالدرون در جایگاه هفتم جدول هستند در حالی که شاگردان برانکو در همین مقطع زمانی از فصل پیش در بالای جدول قرار داشتند.

 

قلب خط دفاع، نامطمئن

شاید یکی از نقاطی که می توانست محل نگرانی برای سرخپوشان باشد، قلب خط دفاع بود، نگرانی که بیجا هم نبود. سرخپوشان در گلزنی هم ناتوان هستند. مهدی ترابی و وحید امیری به عنوان وینگر به خط حمله پرسپولیس کمک می کنند اما نتوانسته اند مفید فایده باشند و امید عالیشاه کمکی به گلزنی سرخپوشان نکرده است. حالا کالدرون به فکر ترمیم خط حمله خود است. جونیور نه از نظر بدنی آماده است و نه کیفیت فنی دارد کالدرون شاکی است که چرا باشگاه گزینه‌‌های مدنظرش را به خدمت نگرفت. به هر حال شاید در ادامه لیگ تحولی در بازی این مهاجم ایجاد شود. در سوی دیگر آریا برزگر، مهاجم تیم ملی جوانان فوتبال ایران در آستانه پیوستن به باشگاه پرسپولیس است.

 

آرمان صالحی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied