شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت برگزاری بازی ایران در بصره بعد از نامه فیفا

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق از ارسال نامه فیفا به این فدراسیون در ارتباط با بازی عراق با ایران خبر داد.

آخرین وضعیت برگزاری بازی ایران در بصره بعد از نامه فیفا

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر:تیم ملی فوتبال عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا، روزهای ۲۳ و ۲۸ آبان به ترتیب میزبان ایران و بحرین است.

 

شرایط سیاسی عراق و ناآرامی های گسترده در این کشور باعث شده تا نگرانی هایی نسبت به حضور تیم ملی ایران در این کشور مطرح شود. هرچند که فدراسیون فوتبال عراق زیر بار تغییر محل برگزاری این مسابقات نمی رود.

این در حالی است که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هم اخیرا نامه ای را به فدراسیون عراق فرستاده تا این کشور ضمانت های لازم را برای میزبانی از ایران و بحرین ارائه کند.

«علی جبار» نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق با اعلام این خبر، گفت: فیفا از فدراسیون عراق خواسته است تا برگزاری بازی با ایران و بحرین در بصره و امنیت این مسابقات تضمین و تایید شود.

جبار افزود: فدراسیون عراق به صورت مداوم با مسئولان شهر بصره در تماس است و مقدمات این دو بازی را فراهم می کند. فرماندار بصره آمادگی خود را برای میزبانی از این دو بازی در شرایط عادی اعلام کرده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق یادآور شد: کلیه امکانات پشتیبانی مربوط به فرودگاه بین المللی بصره و اقامت تیم ها و هیات های نمایندگی از ابتدا پیش بینی و تامین شده است و کارها به صورت منظم در حال انجام است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied