شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های Agitos برای ارتقای سطح فنی مربیان و ورزشکاران در مسیر پارالمپیک توکیو

مجموعه‌ای از کارگاه‌های "در مسیر توکیو 2020" توسط بنیاد آجیتوس (Agitos)، به عنوان بازوی خیرخواهانه کمیته بین‌المللی پارالمپیک در ژاپن راه اندازی شده است.

برنامه‌های Agitos برای ارتقای سطح فنی مربیان و ورزشکاران در مسیر پارالمپیک توکیو

به گزارش شمانیوز به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از insidethegames، بنیاد آجیتوس (Agitos) به منظور ارتقاء دانش فنی مربیان و ورزشکاران و ارتقاء آگاهی جنبش پارالمپیک در ساخت بازی‌های سال آینده به طور مشترک با برگزارکنندگان توکیو 2020 همکاری می‌کند.

گروهی متشکل از 42 مربی از 16 کشور آسیایی در دوره های مربیگری رشته‌های تیراندازی با کمان، جودو، پاورلیفتینگ و تکواندو در دانشگاه Tsukuba شرکت کردند.

شرکت کنندگان از کشورهای بوتان، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، مالزی، مغولستان، نپال، سنگاپور، تاجیکستان، یمن، ویتنام و میزبان (ژاپن) بودند.

در اوایل سال آینده، برنامه‌هایی برای برگزاری دوره‌های مشابه در رشته‌های بدمینتون، شنا و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

ریتا ون دریل، رئیس کمیته اجرایی بنیاد آجیتوس، گفت: برای این بنیاد، تعهد شهرهای میزبان برای ارتقاء جنبش پارالمپیک، ترویج و افزایش مشارکت در رشته‌های ورزشی یک فرصت کلیدی برای همکاری و دستیابی به اهداف مشترک است. شک نداریم و خوشحالیم که ژاپن میزبانی برجسته‌ای را ارائه می‌دهد. به نیروهای خود اطمینان داریم که آنها میراثی را برای ورزش معلولین در آسیا به جای می‌گذارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied