شمانیوز
شما نیوز

آمار فوق العاده کروس با رئال مادرید

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، با حضور در ترکیب رئال در بازی دیروز مقابل آلاوس به رکورد فوق العاده 250 بازی با پیراهن رئال مادرید رسید.

آمار فوق العاده کروس با رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل ازورزش سه، رئال مادرید دیروز در یک دیدار سخت مهمان آلاوس بود و در نهایت توانست با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد تا یک پیروزی مهم و حیاتی را به دست آورده باشد. شاگردان زین الدین زیدان با پیروزی مقابل آلاوس 31 امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول رقابت های لالیگا صعود کردند.

 

بازی دیروز اما یک دیدار ویژه برای تونی کروس بود. هافبک آلمانی رئال مادرید با قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم به رکورد 250 بازی با لباس لوس بلانکوس رسید. کروس در طول این 250 بازی موفق به کسب 161 پیروزی با رئال مادرید شده است. او همچنین 12 عنوان قهرمانی با این تیم به دست آورده است. کروس تا به این جا آمار 12 گل و 48 پاس گل را در ئال مادرید به ثبت رسانده که در نوع خود فوق العاده به نظر می رسد. هافبک آلمانی رئال مادرید در فصل جدید نیز فوق العاده عمل کرده و تا به این جا در 17 بازی برای رئال مادرید آمار 3 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده است.  

 

 

 

 

در همین رابطه پس از پایان بازی دیروز هم تیمی های این ستاره آلمانی 250مین بازی او در رئال مادرید را جشن گرفتند تا به نوعی از این بازیکن قدردانی کرده باشند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied