شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند: آقای مازیار ناظمی، برایت متاسفم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاش دوستان که نتایج انتخابات AFC را می‌دانستند، به من هم زودتر اطلاع می‌دادند تا این همه راه تا هنگ‌کنگ نروم!

بیرانوند: آقای مازیار ناظمی، برایت متاسفم!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی؛  اکرم عفیف بازیکن شایسته‌ای است. تیم ملی قطر هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. بازی‌های ملی هم بسیار مهم است و فاکتور مهمی برای انتخاب مرد سال قاره محسوب می‌شود. همه این‌ها درست، اما در مراسم بهترین‌های آسیا و اروپا به بازیکنی که غایب باشد به هزار و یک دلیل جایزه نمی‌دهند، اما دیروز اتفاقی غیرمعمول افتاد. نفوذ قطری‌ها باعث شد کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ‌سلمان بحرینی موافقت کنند به جای اکرم عفیف یک اسپانیایی یعنی ژاوی هرناندز توپ طلای آسیا را دریافت کند!

به هر حال قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و اسپانسر‌ها و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به وجاهت فوتبال این کشور نزد جهانیان کمک کنند. این وسط فوتبال ایران و امثال علیرضا بیرانوند هم باید قربانی شوند. قربانی نفوذ کشور‌های عربی در AFC و بی‌تفاوتی مدیران فوتبال کشورمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا!

42

پس از برگزاری مراسم با بیرانوند به زحمت ارتباط برقرار کردیم که با ناراحتی به خبرورزشی گفت: «به شما هم گفتم که حس می‌کنم جایزه را به اکرم عفیف می‌دهند، چون با قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. این را می‌دانستم، اما تا به حال سابقه نداشته بازیکنی که در مراسم غایب باشد، جایزه بگیرد که ظاهراً بازیکن قطری این مجوز را داشت. اکرم عفیف حتی می‌دانست مرد سال آسیا می‌شود و با خیال راحت فیلم ضبط کرده و تیم کشورش را همراهی کرد. من ناراحتم، اما نه از AFC! خودی‌ها خیلی اذیتم کردند. برای آقای مازیار ناظمی هم فقط می‌توانم بگویم متأسفم که شب بسیار بدی را برای من در هنگ‌کنگ رقم زد.

کاش دوستان که نتایج انتخابات AFC را می‌دانستند، به من هم زودتر اطلاع می‌دادند تا این همه راه تا هنگ‌کنگ نروم!»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied