شمانیوز
شما نیوز

موسوی: هنوز ماهیگیری بلد نیستم

مدافع ایرانی تیم والیبال اولیشتن گفت: تنها مشکلم ترافیک خیابان‌ها و کمبود نور خورشید است، چون واقعا به آن احتیاج دارم.

موسوی: هنوز ماهیگیری بلد نیستم

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از سیدمحمد موسوی در اولین تجربه حضورش در یک لیگ خارجی به لهستان رفت و به عضویت تیم اولیشتن در آمد. او در هفته‌هایی که از پلاس‌لیگا گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و بارها به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شده و 4 بار هم در ترکیب رویایی لیگ لهستان قرار گرفته است.

او خیلی سریع جای خود را در دل هواداران باز کرد و حالا یکی از چهره های محبوب و تاثیرگذار به شمار می‌رود. این اتفاقات موجب شد تا رسانه‌های لهستانی توجه خاصی به سید داشته باشند. مصاحبه یکی از رسانه‌های لهستان با سید محمد موسوی را در ادامه می‌خوانید:

حدود 2 ماه است که در اولیشتن حضور دارید؛ شرایط چگونه است؟

خیلی زود به شرایط عادت کردم. خوشحالم که اینجا هستم. همیشه در شهرهای بزرگ زندگی کردم، اما اولیشتن محیط دوستانه‌ای برای زندگی دارد. تنها مشکلم ترافیک خیابان‌ها و کمبود نور خورشید است، چون واقعاً به آن احتیاج دارم؛ البته می‌دانستم که در زمستان عملاً هیچ نور خورشیدی در اینجا نیست.

 

ExQhhwpf83lz

 

استقبال اعضای تیم از شما چطور بود؟ 

استقبال خیلی گرم و صمیمی از من صورت گرفت. ما برای اینکه به شناخت بیشتری از هم برسیم، به زمان احتیاج داشتیم، اما خوشبختانه خیلی سریع با هم ارتباط برقرار کردیم و بیرون از باشگاه هم زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم. به همین دلیل احساس خوبی دارم. 

آیا دوست دارید بعد از هر کار موفق واکنشی از خودتان بروز بدهید؟

این واکنش‌ها بخشی از اخلاق من است. دلم می‌خواهد بعد از هر امتیاز احساسم را کامل نشان دهم، چون برای هر حرکت انرژی زیادی می‌گذارم؛ اصلاً مهم نیست که این حرکت در بازی باشد یا تمرین. این کار را نمی‌کنم که بقیه به من توجه کنند، بلکه این بخشی از حالت مخصوص من است.

برای اولین بار در یک لیگ خارجی بازی می کنید؛ به نظرتان تفاوت لیگ ایران و لهستان چیست؟ 

سطح رقابت‌ها نزدیک بهم است. در ایران بازیکنان بااستعداد زیادی داریم که گاهی ذخیره بازیکنان خارجی می‌شوند، اما وقتی به برنامه‌ریزی و سازماندهی مسابقات، تجهیزات بازی یا بازاریابی نگاه کنیم شرایط در لهستان بهتر است. سیستم ویدئو چک‌ یکی از این موارد است. این سیستم در ایران خوب نیست و کار برای داوران و بازیکنان سخت می‌شود. بازیکنان اغلب به داوران اعتراض می‌کنند. برنامه بازی‌ها در پلاس‌لیگا از ابتدا تا انتها مشخص است، اما در ایران برنامه بازی‌های مدام تغییر می‌کند. در لهستان افراد با تجربه‌ای حضور دارند که به خوبی برنامه‌ریزی می‌کنند و ما هم باید این موارد را از لهستانی‌ها یاد بگیریم.

تیم اولیشتن از 9 بازی تاکنون 7 پیروزی کسب کرده است. آیا انتظار چنین شروعی را داشتید؟

بله؛ من برای پیروز شدن به اولیشتن آمدم. گفته می شود تیم ما در سطح تیم‌های ماینه جدول است، اما من پتانسیل تیم‌مان را دیده‌ام و می‌دانم که ما می‌توانیم پیروزی‌های بیشتری کسب کنیم. کسی نمی‌داند؛ شاید یک مدال هم بگیریم.

 

tZ7eZV2nODpI

 

در اولین کنفرانس گفتید هواداران ایرانی پرشورتر از لهستانی‌ها هستند. آیا هنوز هم به این موضوع معتقد هستید؟

من بسیار تحت تاثیر جو سالن‌های لهستان قرار گرفتم. وقتی کسی روی سکوها نیست بازی سخت می‌شود. هواداران همیشه به ما انرژی می‌دهند تا بتوانیم پیشرفت کنیم. با وجود اینکه فضای سالن‌های لهستان مرا تحت‌تأثیر قرار داده، اما هنوز هم فکر می‌کنم جو ایران بهتر است. شاید در آینده نظرم تغییر کند. (با خنده)

با وجود اینکه هر 3 یا 4 روز یک بار بازی دارید، آیا توانستید به شهر بروید و اولیشتن را ببینید؟

شهر قدیمی جای بی‌نظیری برای پیاده‌روی و کمی دور شدن از والیبال است. اینجا مکان‌های خوبی برای نوشیدن قهوه یا شام دارد. همچنین دریاچه را هم خیلی دوست دارم.

پیش از این گفته بودید دلتان می‌خواهد ماهیگیری یاد بگیرید. آیا این اتفاق افتاد؟

هنوز نه؛ چون کسی را در تیم پیدا نکردم که من را همراهی کند. امیدوارم هوا گرم‌تر شود تا با دوستانم به ماهیگیری بروم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied