شمانیوز
شما نیوز

نیمار به المپیک 2020 می رسد؟

نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، مدعی شده که می خواسته در سال 2016 در المپیک و کوپا آمریکا به میدان برود اما باشگاه بارسلونا این اجازه را به او نداده است.

نیمار به المپیک 2020 می رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛ المپیک 2020 در تابستان امسال در توکیوی ژاپن برگزار خواهد شد و رقابت های کوپا آمریکا نیز پس از این رقابت خواهد بود و نیمار علاقه بسیاری دارد که در هر دوی این بازی های برای تیم ملی امید و بزرگسالان برزیل به میدان برود. او در سال 2016 نیز در شرایط مشابهی قرار داشت و با بارسلونا توافق کرد که در رقابت های المپیک که در خاک کشور خودش برگزار می شد به میدان برود اما در رقابت های کوپا آمریکا حاضر نباشد.

17

ستاره برزیلی در پاسخ به سوالی درباره برنامه اش برای تابستان امسال و این دو رقابت مهم گفت: " من دوست دارم در هر دوی آنها به میدان بروم اما می دانم که کار سختی است. من برای بازی در هر دو آماده و در دسترس تیم ملی هستم اما فکر می کنم کمی پیچیده باشد. در سال 2016 نیز می خواستم در هر دو رقابت به میدان بروم اما بارسلونا این اجازه را به من نداد. بنابراین احتمالا در این باره نیز باید با باشگاه صحبت کنم اما دوست دارم به برزیل کمک کرده باشم. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied