شمانیوز
شما نیوز

کاوانی دیگر بازیکن خوبی نیست!

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن در صحبتهایی اعلام کرده که ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای تیمش درطول این فصل اعتماد به نفسش را از دست داده ولی درعین حال اعلام کرد که تمایل دارد تا او را همچنان در جمع شاگردانش ببیند.

کاوانی دیگر بازیکن خوبی نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  کاوانی که این روزها با مصدومیت دست و پنجره نرم می کند، درخواستش برای ترک پاری سن ژرمن را به مقامات این باشگاه داده و لئوناردو، مدیر ورزشی پی.اس.جی اخیرا اعلام کرده که آنها درخواستی از سوی باشگاه اتلتیکومادرید برای کاوانی را رد کرده اند.

علاوه بر اتلتیکومادرید، چلسی و تاتنهام هم به دنبال جذب این بازیکن اروگوئه ای هستندکه در طول این فصل به خاطر مصدومیتهای متعدد از یکسو و درخشش ایکاردی از سوی دیگر، تنها 9 بازی برای تیمش برگزار کرده است.

توخل در صحبتهایی اعلام کرده که ناامیدی کاوانی را درک می کند ودرعین حال یادآوری کرده که کاوانی یکی از مهره های کلیدی تیمش است. او در آستانه بازی تیمش درمرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه مقابل ریم گفت:« در حال حاضر کاوانی نیمکت نشین است و فرصت زیادی برای بازی کردن نمی یابد. او اعتماد به نفسش و ریتم بازی کردن را از دست داده است. اعتماد به نفس مهمترین نکته در فوتبال است؛ به ویژه برای گلزنان تیم و به همین خاطر هم هست که کاوانی روی نیمکت است. در باشگاه های بزرگ، بازیکنان باکیفیت زیادی هستند و رقابت شانه به شانه ای درجریان است و همین کار را برای کاوانی سخت کرده است. من کاملا این را می فهمم و درک می کنم و خوشحالم که می بینم کاوانی یک بازیکن حرفه ای است. اگر بازیکنی مصدوم شود ما بازیکنان جانشین فوق العاده ای داریم. اگر کاوانی دوباره بتواند ریتم سابقش را بازیابد، ما او را به زمین می فرستیم و بازیکن دیگری روی نیمکت خواهد نشست. در حال حاضر او اعتماد به نفس قبل را ندارد و به همین خاطر سخت است بتوان در یک بازی به او کمک کرد.»

توخل ادامه داد:« ما هنوز او را مدنظر داریم و به همین خاطر برایش بهتر است که بخشی از گروه باشد ولی روند مصدومیت او هنوز کاملا بهبود نیافته.»

این سرمربی آلمانی قصد دارد تا کاوانی را در تیمش داشته باشد ولی می داند که ممکن است در بازار زمستانی او را از دست بدهد. توخل ادامه داد:« من بارها گفته ام؛ این گروه از بازیکنان را دوست دارم؛ تک تکشان را دوست دارم و نمی خواهیم هیچ بازیکنی را از دست بدهیم ولی گاهی وقتها این اتفاقات رخ می دهد. این یک واقعیت است. شاید هم اتفاقی رخ ندهد و کاوانی با ما بماند. پس من سکوت می کنم. ادینسون یکی از بازیکنان ماست و من از این بابت خوشحالم. اگر شرایط تغییر کند هم ما با شرایط تطبیق خواهیم یافت. الان او اینجاست و یکی از بازیکنان رختکن ماست و اگر شرایط عوض شود بعدا درموردش فکر می کنیم. الان باید چند روزی صبر کنیم تا کاوانی به اوج بازگردد. بعد او برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیم مبارزه خواهد کرد. او در طول این مدت بارها مصدوم شده ولی این تقصیر خودش یا تقصیر ما نبوده. او جلسات تمرینی فردی زیادی را پشت سرگذاشته و به همین خاطر هم هست که اعتماد به نفسش را از دست داده. او زیاد بازی نکرده و گلهای زیادی نزده. ولی نمی توانیم زیاد دراین رابطه فکر کنیم؛ چون هنوز مصدوم است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied