شمانیوز
شما نیوز

افتضاح بودیم!

کیکه ستین سرمربی بارسا نمایش تیمش برابر ایبیزا در یک ساعت اول بازی را زیر سوال برد.

افتضاح بودیم!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  بارسلونا امشب به سختی و با دبل گریزمان در نیمه دوم از سد حریف دسته سومی خود ایبیزا گذشت و راهی یک هشتم نهایی کوپا دل ری شد. نیمه اول با برتری میزبان به اتمام رسید ولی گریزمان دقایق 72 و 94 دو گل زد و مانع یک تراژدی بزرگ شد.

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« می دانستیم که بازی واقعا دشواری خواهد شد. ایبیزا حریف آسانی نبود و بازی بسیار خوبی ارائه داد. به خصوص در کارهای دفاعی عالی بودند و روی گلی که زدند نیز خوب و با دقت کار کردند. گل به آنها اعتماد به نفس داد و برعکس، کار ما برای گلزنی را دشوار کرد.

ما خودمان به ایبیزا جان تازه ای دادیم. به حریف تبریک می گویم چون خوب و سزاوارانه بازی کرد اما فوتبال 90 دقیقه است و ما با حفظ توپ آنها را خسته کرده بودیم و در نهایت توانستیم دو گل بزنیم و پیروز شویم. از این پیروزی راضی هستم و از اینکه بازیکنانم روی برنامه های تاکتییک اصرار داشتند ولی از شکل بازی راضی نیستم..»

ستین ادامه داد:« بازی قبل برابر گرانادا مالکیت زیادی روی توپ و میدان داشتیم و امروز بسیار بی دقت بودیم و به حریف زندگی بخشیدیم. گل زودهنگامی که دریافت کردیم، باعث شد کار ما برابر تیمی که روحیه مضاعفی گرفته بود، دشوارتر شود.

ممکن بود این بازی را ببازیم و در این وضعیت نیز قرار گرفته بودیم. وقتی یک تک بازی باید حکم صعود را بدهد، احتمال هر اتفاقی خواهد بود. اگر بازی برگشتی در کار بود، شرایط کاملا متفاوت می شد. این بازی ها مثل تله هستند. برای ایبیزا بازی امشب بازی مرگ و زندگی بود و فوق العاده با انگیزه کار کردند.»

فقط سه شوت به دروازه:« این نتیجه کارهای دفاعی عالی ایبیزا است و باید به آنها تبریک گفت. بازی برابر این تیم کار ساده ای نبود و ما عذاب کشیدیم.»

یک ساعت نمایش افتضاح:« بله؛ اصلا از تیمم در یک ساعت اول خوشم نیامد و انتظار یک بازی کاملا متفاوت را داشتم اما خوب؛ بازی در این زمین برابر حریفی با انگیزه دشوار است. آنها منتظر ضد حمله بودند و همه نیز باهم دفاع می کردند. اصلا بازی راحتی نبود ولی دوست داشتم دقت بیشتری به خرج می دادیم. از این بازی می توان برای آینده درس گرفت.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied