شمانیوز
شما نیوز

مورینیو: منچستر یونایتد مدعی نیست!

ژوزه مورینیو حاضر نشده از منچستر یونایتد به عنوان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نام ببرد. این در حالی است که شفیلد یونایتد و ولوز در لیست مدعیان از دید او قرار دارند.

مورینیو: منچستر یونایتد  مدعی نیست!

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  در حال حاضر چلسی با یک بازی کمتر از شفیلد، دو امتیاز بیشتر از این تیم دارد و در رده چهارم است. تاتنهام هم تنها 4 امتیاز با چلسی فاصله دارد. اورتون هفتم است، و منچستر یونایتد و ولوز هم هشتم و نهم هستند و شش امتیاز کمتر از چلسی دارند.

آرسنال به رده دهم لغزیده، اما مورینیو آنها را صاحب بخت می‌داند.

مورینیو درباره مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌گوید: «ولوز و شفیلد یونایتد برای حضور در جمع چهار تیم برتر می‌جنگند. مربیان آنها نمی‌توانند به این چالش نه بگویند. واقعیت این است که آنها مدعی هستند. نه فقط به دلیل جایگاهشان در جدول، که به دلیل توان و کیفیتشان. آنها در وضعیتی هستند که باید خیلی هم خوشحال باشند، اما خیلی خوشحال نیستند. ولوز یک بازیکن مهم خریده (دانیل پودنسه) و تلاش کرده اوضاع را بهتر کند. شفیلد هم بازیکن مهمی خریده (ساندر برژ). حالا مساله تنها بر سر تاتنهام، آرسنال، چلسی و اورتون نیست. فقط ما نیستیم. این دو باشگاه دیگر هم هستند که به نظرم فوق‌العاده کار کرده‌اند.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied