شمانیوز
شما نیوز

ستاره سابق رئال مادرید بازمی گردد؟

مسئولان تیم رئال مادرید در نظر دارند تا اشرف حکیمی مدافع راست سابق تیم خود را بار دیگر به سانتیاگو برنابئو برگردانند.

ستاره سابق رئال مادرید بازمی گردد؟

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با تعطیلی لیگ‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازار نقل و انتقالات فوتبالی تعطیل نشده است. یکی از انتقال‌هایی که با احتمال قوی در نقل وانتقالات تابستانی امسال اتفاق می‌افتد، بازگشت اشرف حکیمی از تیم فوتبال دورتموند به تیم رئال مادرید است.

اشرف حکیمی در تابستان ۲ سال گذشته و زمانی که ۱۹ سال سن داشت با قراردادی قرضی به مدت ۲ سال به تیم دورتموند رفته بود. این بازیکنان در سال گذشته در لباس زنبور‌ها به گونه‌ای درخشید که مسئولان کهکشانی‌ها را مجاب کرد تا دوباره او را به سانتیاگو برنابئو برگردانند.

او در این فصل در ۳۷ بازی برای دورتموندی‌ها به میدان رفت که حاصل آن ثبت ۷ گل و ۱۰ پاس منجر به گل بوده است.

 

دلایل تیم رئال مادرید برای بازگرداندن اشرف حکیمی:

 

۱- تطبیق پذیری بالای این بازیکن:

این بازیکن توانسته است در هر تیمی و با هر سرمربی خود را تطابق دهد و در ترکیب تیمش بدرخشد. پست اصلی این بازیکن مدافع راست است. او در تیم ملی فوتبال مراکش در پست دفاع چپ هم بازی کرده است و به خوبی از پس نقش جدیدش در تیم برآمده است؛ بنابراین این بازیکن می‌تواند یک بازیکن چند پستی برای کهکشانی‌ها باشد.

 

۲- آمار خوب او در گلزنی:

تیم رئال مادرید پس از فروش کریستیانو رونالدو به تیم فوتبال یوونتوس نتوانسته است جایگزین مناسبی را برای این بازیکن پیدا کند. اشرف حکیمی درحالی که در قالب یک مدافع راست در تیم بازی می‌کند، اما همیشه تشنه گل زنی است و شم بالایی در تشخیص جاگیری مناسب برای گلزنی دارد. این بازیکن می‌تواند راه سرخیو راموس مدافع گلزن تیم رئال مادرید را ادامه دهد.

 

۳- سرعت بالا:

حکیمی توانسته است با ثبت سرعت ۳۶.۲ کیلومتر بر ساعت در بازی دورتموند مقابل لایپزیش به عنوان سریع‌ترین فوتبالیست بوندسلیگا آلمان انتخاب شود. پیش از او کینگزلی اژیزبو بازیکن تیم اف سی کلن با رکورد ۳۵.۸ کیلومتر بر ساعت سریعترین بازیکن بوندسلیگا شناخته می‌شد. سرعت بالای این بازیکن می‌تواند به رئالی‌ها کمک بزرگی بکند.

 

۴- بهره مندی از نیروی جوانی:

این بازیکن تنها ۲۱ سال سن دارد. کهکشانی‌ها با خرید این بازیکن می‌توانند نیروی جوانی را به تیم خود تزریق کنند. تیم رئال مادرید در حال حاضر ۷ بازیکن بالای ۳۰ سال دارد و یک تیم مسن محسوب می‌شود. راموس، ناچو، مارسلو، کروس، مودریچ، بیل و بنزما بازیکنان پا به سن گذاشته رئالی‌ها محسوب می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied