شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند توپ طلا می‌گیرد؟

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که تصمیمی برای تعویق در مراسم برترین های AFC گرفته نشده است.

بیرانوند توپ طلا می‌گیرد؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین :  روزنامه الرایه در گزارشی به نقل از منابع اختصاصی خود نوشته که مراسم برترین‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به تعویق نمی‌افتد. در این گزارش همچنین گفتگویی با داتو ویندسورجان دبیرکل AFC دیده می‌شود که او نیز روی این موضوع تاکید داشته است.

مراسم برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد و آن‌ها در تلاش هستند تا یک میزبانی شکیل را برای این مراسم تدارک ببینند و شهر دوحه را نیز برای این موضوع انتخاب کرده‌اند.

ویندسورجان در این باره به الرایه گفت: ممکن است تغییر و تحولات اخیر بر مراسم بهترین‌ها نیز تاثیر بگذارد، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و ما در حال مطالعه و ارزیابی هستیم.

او توضیح داد که زمان بازگشت فوتبال به آسیا هنوز مشخص نیست و وضعیت ناپایداری به فوتبال حکم فرما شده است. او اعلام کرد که در این مدت جلسات متفاوتی با فدراسیون‌های عضو و تیم‌های باشگاهی در این باره برگزار شده و کنفدراسیون در حال ارزیابی و گفتگو است.

از ایران علیرضا بیرانوند در فهرست ۱۰ بازیکنی است که شانس کسب توپ طلا را دارند. او فصل گذشته تا آستانه کسب این جایزه پیش رفت، اما موفق به کسب آن نشد. حالا باتوجه به مسابقات قاره‌ای ملی و باشگاهی او فرصت این را دارد که از رقبای خود پیشی بگیرد.

این مسابقات معمولا پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا و در ابتدای زمستان پیش از کریسمس برگزار می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied