شمانیوز
شما نیوز

خودکشی بازیکن اسبق فوتبال در صربستان + تصاویر

یک بازیکن فوتبال در صربستان با شلیک گلوله به سرش اقدام به خودکشی کرد.

خودکشی بازیکن اسبق فوتبال در صربستان + تصاویر

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: میلان مرداکوویچ بازیکن اسبق تیم فوتبال پارتیزان بلگراد صربستان شب گذشته اقدام به خودکشی کرد.

مرداکوویچ ۳۸ سال سن داشت و در حالی که به همراه نامزد خود در یک آپارتمان زندگی می کرد با شلیک گلوله به سرش اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد. همچنین او سابقه حضور در تیم ملی فوتبال صربستان را نیز در کارنامه خود دارد.

 

3dd655f6-738b-4e67-bb6c-f455e7936b3c

 

امروز رسانه های صربستانی گزارش دادند که میلان مرداکوویچ، بازیکن سابق فوتبال صربستان و تیم باشگاهی پارتیزان روز شنبه در آپارتمانش در بلگراد با شلیک به سر خود خودکشی کرده است.

میلان مرداکوویچ که 38 ساله بود در یک آپارتمان اجاره ای که در آن به همراه نامزدش زندگی می کرد دست به این کار زده است. مرداکوویچ دوران ورزشی اش خود تیم جنوبی نیس آغاز کرد و از آنجا به پارتیزان انتقال یافت. او در بیش از ده باشگاه از جمله در اندرلخت بلژیک، سالزبورگ اتریش، مکابی و ووجودینا و راد بازی کرد و در نهایت در OFK بلگراد نیز که در این تیم 48 بازی انجام داد و 24 گل به ثمر رساند، دوران حرفه ایش را در سال 2017 به پایان رساند.

 

3dd655f6-738b-4e67-bb6c-f455e7936b3c

 

مرداکوویچ در بازیهای المپیک 2008، سه بازی برای تیم زیر 21 سال صربستان انجام داد. اخبار حاکی از آن است که مرداکوویچ یک پسر 16 ساله دارد که او نیز بازیکن فوتبال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied