شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای هواداران علی دایی + عکس

کریستیانو رونالدو با اشاره ضمنی به اینکه ممکن است سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برد.

خبر خوش برای هواداران علی دایی + عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از پارس فوتبال: اما اگر تعارف را کنار بگذاریم ، برای فوتبال دوستان ایرانی و هواداران علی دایی ( رکورد دار بیشترین گل زده ملی با ۱۰۹ گل ) که رونالدو را با ۸۸ گل زده ملی در تعقیب شهریار فوتبال ایران می بینند ،  همین احتمال خداحافظی او در سال های نزدیک هم می تواند خبر خوبی باشد . البته اگر جناب رونالدو تا آن روز این رکورد چرافتخار برای فوتبال ایران را جابجا نکرده باشد.

 

بخشی از صحبت‌های اخیر کریستیانو رونالدو ، ستاره بزرگ پرتغالی یوونتوس درباره آینده ورزشی‌اش که در آن می‌گوید این احتمال وجود دارد که حتی سال آینده بازنشسته شده و فوتبال را کنار بگذارد، دنیای فوتبال را در شوک فرو برده است. البته رونالدو در ادامه می‌گوید هیچ چیز قطعی نیست و این احتمال وجود دارد که تا چهل و چند سالگی هم به فوتبال بازی کردن ادامه دهد.

اما اگر تعارف را کنار بگذاریم ، برای فوتبال دوستان ایرانی و هواداران علی دایی ( رکورد دار بیشترین گل زده ملی با ۱۰۹ گل ) که رونالدو را با ۸۸ گل زده ملی در تعقیب شهریار فوتبال ایران می بینند ،  همین احتمال خداحافظی او در سال های نزدیک هم می تواند خبر خوبی باشد . البته اگر جناب رونالدو تا آن روز این رکورد پرافتخار برای فوتبال ایران را جابجا نکرده باشد.

رونالدوی ۳۴ساله از سال گذشته که رئال مادرید را ترک کرده و به یوونتوس پیوست همچنان به درخشش در میادین فوتبال ادامه داده و در این مدت در ۴۳ بازی خود برای یوونتوس برای این تیم ۲۸ گل به ثمر رسانده است.

 

این صحبت‌های جنجالی کریستیانو رونالدو دیروز و در مصاحبه او با تلویزیون TVI ابراز شد. رونالدو در گفتگو با این شبکه گفت:

” راجع به آینده و بازنشستگی‌ام فکر نمی‌کنم. شاید بتوانم سال آینده فوتبال را کنار بگذارم … ولی این احتمال هم وجود دارد که تا ۴۰ سالگی یا ۴۱ سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم”.

 

رونالدو در ادامه گفت:

” نمی‌دانم. من همیشه می‌گویم که باید از لحظه حال لذت برد. آنچه من دارم هدیه بزرگی است که در اختیارم قرار گرفته و باید به لذت بردن از آن ادامه بدهم”.

رونالدو که علاوه بر افتخارات فردی از جمله پنج بار دریافت توپ طلا، در فتح چمپیونزلیگ هم رکورددار است و تا کنون پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. رونالدو در لیگهای ملی هم سه بار در لیگ برتر جزیره، دو بار در لالیگا و یک بار در سری آ به قهرمانی رسیده. کریستیانو در ادامه مصاحبه‌اش می‌گوید می‌خواهد تاریخسازی کند و به نظر می‌رسد رسیدن به رکوردهای جدید یکی از عواملی است که به او انگیزه می‌دهد.

 

رونالدو در این باره گفت:

” فوتبالیستی هست که بیشتر از من رکورد داشته باشد؟ بعید می‌دانم فوتبالیست دیگری باشد که به اندازه من رکورد داشته باشد”.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied