شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی/

تیکه سنگین و کوبنده مهران مدیری به جواد عزتی رسانه ای شد | افشا شدن راز زندگی جواد عزتی و همسرش+ فیلم

راز بین جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری لو رفت.

تیکه سنگین و کوبنده مهران مدیری به جواد عزتی رسانه ای شد | افشا شدن راز زندگی جواد عزتی و همسرش+ فیلم

جواد عزتی بازیگر سرشناس و معروف سینما و تلویزیون که یک روز مهمان برنامه دورهمی نیز بود، از راز چگونگی آشنا شدن با همسرش، مه لقا باقری، افشاگری کرد. جواد عزتی در سال 85 با مه لقا باقری بازیگر کشورمان زندگی مشترکشان را شروع کردند. از سریال های بسیار پربازدید او میتوان به زخم کاری که در آن خوش درخشید اشاره کرد. جواد عزتی در برنامه دورهمی از آشنا شدن با همسرش میگوید که در فیلم زیر میتوانید آن را مشاهده کنید.

آشنایی جواد عزتی و همسرش در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. مه لقا باقری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون و متولد سال 1360 است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . 

جواد عزتی

جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش دریافت کرد. بعد از ان که همسرش را در آغوش کشید پشت میکروفن اعلام کرد. ایشون همسر منه!

عزتی+باقری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ش ه

    چقدر زن عزتی پیره 😃😃😃