شمانیوز
شما نیوز

حدیث فولادوند

جشن طلاق حدیث فولادوند غوغا کرد | خوشحالی حدیث فولادوند از طلاقش

طلاق حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی به همراه داشت.

جشن طلاق حدیث فولادوند غوغا کرد | خوشحالی حدیث فولادوند از طلاقش

به گزارش شمانیوز: حدیث فولادوند و رامبد شکرابی زوج بازیگر از یکدیگر جدا شدند .پرستو صالحی با انتشار یک استوری این موضوع را اعلام کرد. حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی در شمال ایران و در شهر ساری زندگی می‌کنند. حدیث فولادوند یک بوتیک لباس‌های مجلسی زنانه هم در این شهر دارند.

 

حدیث فولادوند نیز ضمن آنفالو کردن رامبد شکرابی تمامی عکس‌های مشترک‌شان را از صفحه‌ی خود پاک کرده است.

همچنین با انتشار این ویدئو نوشت:

شروع دوباره...

ساحل عباس آباد مازندران

۱۸ دی ماه ۱۴۰۰

این زوج در سال ۱۳۸۹ ازدواج کرده بودند و فرزندی نداشتند.

 

بیوگرافی حدیث فولادوند:

نام اصلی : حدیث فولادوند

زمینه فعالیت :  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد : ۲۰ دی ۱۳۵۶

محل تولد : شیراز

محل زندگی: تهران

پیشه : بازیگری

سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۸ تاکنون

همسر  : رامبد شکرابی

مدرک تحصیلی : کاردانی معماری

 

بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می‌شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلمهای تلویزیونی و تله فیلم‌های زیادی که مظمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد. فولادوند در آثار داود میرباقری همیشه خوش درخشید. اولین همکاری‌اش با میرباقری در مسافر ری بود. نقش کوتاهی را داشت. در نقش دختری به نام ستاره بود. در سریال معصومیت ازدست‌رفته و با بازی در نقش رباب که نقش‌های اصلی و محوری سریال بود، بار دیگر در تلویزیون درخشید. بازی روان و باورپذیری در این سریال داشت که در ذهن مخاطبان خواد ماند. در پروژه مختارنامه هم با بازی در نقش راحله همسر ابراهیم ابن مالک اشتر نخعی، بار دیگر جلوی دوربین میرباقری رفت. وی هم اکنون در فیلم جدیدش «تتل و راز صندوقچه» بازی می‌کند که عکسهای منتشرشده از گریم عجیبش در این فیلم گواه این است که فیلم در ژانر کودک می‌باشد.

حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی در بسیاری از فیلمها مشترک هستند و همبازی بودند. ازدواج این زوج هنری، در فضای مجازی و اینترنت، خبرساز شد و در بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها از ازدواج ناگهانی این دو بازیگر مطرح حرف زده می‌شد. فولادوند فیلم دزدان خیابان جردن را در نوبت اکران دارد که بزودی اکران می‌شود.برخی بازی فولادوند در فیلم هدف اصلی را ضعیف میدانند و از او انتقاد کردند. در کل فیلم هدف اصلی نتوانست مخاطبان را راضی نگهدارد و ضعیفی فقط به بازی بازیگران نبود. بلکه فیلمنامه و کارگردانی هم به این امر مربوط می‌شد.

 

حدیث فولادوند

 

قسمتی از گفتگو با حدیث فولادوند و همسرش رامبد رامبد شکرابی

آقای شکرآبی! حدیث فولادوند چه ویژگی‌هایی داشت که او را به عنوان شریک زندگی‌تان انتخاب کردید؟

همان‌طور که حدیث گفت عشق و علاقه‌ای که بین ما وجود داشت و شناختی که از یکدیگر به دست آورده بودیم باعث شد به انتخاب یکدیگر پاسخ مثبت بدهیم. البته بعد از داستان عشق و علاقه به تفاهم اخلاقی رسیدیم و فهمیدیم که می‌توانیم با هم زیر یک سقف زندگی کنیم و مشکلات را با یکدیگر حل و فصل کنیم. همه این نکات باعث ازدواج من و حدیث شد.

به نظر شما حدیث فولادوند همسر آرام و صبوری است؟

بله. صددرصد همین‌طور است. بالاخره زندگی با رامبد شکرآبی صبوری بسیاری می‌خواهد [می‌خندد]. من مجموعه‌ای از صفات خوب را در حدیث دیدم. صفاتی که مکمل شخصیت من خواهد بود. اگرچه نمی‌توان هر خصوصیت اخلاقی را تک‌به‌تک توضیح داد، اما در کلیت من و حدیث کامل‌کننده یکدیگر هستیم، اما بیشتر از همه اینها صبر و صداقت حدیث دوست‌داشتنی است.

فولادوند: البته من کلا شخصیت آرامی دارم، اما بعضی وقت‌ها به‌شدت شیطنت‌هایم اوج می‌گیرد و مدام حرف می‌زنم.

وقتی از خانواده بازیگران در مورد مشکلات و دغدغه‌های زندگی‌شان می‌پرسیم آنها رضایت کاملی از وضعیت زندگی خود ندارند، حالا شما که هر دو در این عرصه فعال هستید چقدر با این مشکلات دست ‌و‌‌ پنجه نرم می‌کنید؟

فولادوند: چون من و رامبد همکار هستیم فشار‌های کاری یکدیگر را به ‌خوبی درک می‌کنیم. برخی اوقات رامبد فیلمنامه‌ای را می‌خواند و آن را دوست ندارد و دچار چالش می‌شود یا سر کار از چیزی ناراحت می‌شود. من هم دقیقا چون این احساسات را تجربه کرده‌ام، می‌دانم که او چه می‌گوید و کاملا او را درک می‌کنم. در ابتدا سعی می‌کنم او را آرام کنم، چون طبق شناختی که از او دارم می‌دانم که باید اول از همه آرامش داشته باشد تا بتواند براحتی و درست تصمیم بگیرد.

شکرآبی: بله چون هیچ آدمی نمی‌تواند در عصبانیت تصمیم بگیرد. به نظر من مهم‌ترین اتفاق در ازدواج ما تفاهم بوده است. چون هر دو در یک حرفه فعالیت می‌کنیم براحتی مشکلات کاری یکدیگر را درک می‌کنیم؛ در صورتی که اگر یکی از ما در این حرفه فعالیت نداشت، شاید قدری این درک کردن سخت‌تر می‌شد، اما در حال حاضر هر دو ما با این روند کار آشنایی کامل داریم و فکر می‌کنم در زندگی مشترک این امر بسیار مهم است؛ چراکه شاید به خاطر این کار شب‌ها دیر به منزل بروم یا در شهرستان بازی داشته باشم و مسائلی از این قبیل...

چرا شما را بیشتر در نقش‌های منفی یا در نقش یک فرد ناامید و مایوس می‌بینیم؟

شکرآبی: البته من هم در نقش‌های مثبت و هم منفی کار کرده‌ام، اما اصولا نقش‌هایی که به من پیشنهاد شده و من بیشتر با آنها ارتباط برقرار کرده‌ام و از آنها خوشم آمده آدم‌های خوبی بوده‌اند که مورد ظلم قرار گرفته‌اند و عصیان کرده‌اند و به جایی رسیده‌اند که باید فریاد بزنند و حقشان را به روش خود ـ که اشتباه است ـ بگیرند.

فولادوند: البته نقش‌های منفی‌ای داشته که بعدا متنبه شده و در آخر آدم خوبی شده است.

شکرآبی: البته مردم هم در پذیرش و درک هر شخصیتی از بازیگر بسیار فهیم برخورد می‌کنند و متوجه هستند که نقش یک بازیگر متعلق به خود بازیگر نیست.

 احساس شما بعد از ازدواج از این که همسرتان در کاری با شما همبازی است، چیست.

فولادوند: البته در نوع بازی و حسی که من در نقش دارم نمی‌توان گفت تاثیر دارد، اما وقتی فکر می‌کنم که همسرم در محل کارم کنار من است، راحت‌تر بازی می‌کنم و احساس امنیت بسیاری دارم. به بیان دیگر می‌توان گفت هوایم را در محل کارم دارد و من این حالت را دوست دارم.

تا به حال با یکدیگر دعوا هم کرده‌اید؟

شکرآبی: نه به آن صورت. ممکن است بین ما اختلافی پیش بیاید و قطعا این اختلافات در میان اغلب زن ‌و ‌شوهرها وجود دارد؛ چون من تجربه ازدواج را فقط یک بار داشته‌ام [می‌خندد]. نمی‌خواهم خودمان را چشم بزنم یا از خودمان تعریف و تمجید کنم، اما مساله‌ای که وجود دارد و دوستان و نزدیکان می‌گویند این است که ازدواج ما را اتفاق خوبی می‌دانند. این را هم در نظر بگیرید که ما تازه اول راهیم. من دوستانی را می‌بینم که بعد از 20 سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند.

فولادوند: رامبد در همه حال سعی می‌کند رعایت مرا بکند و من هم تا جایی که امکان داشته باشد رعایت حال او را می‌کنم [می‌خندد]، اما اگر بخواهم جدی بگویم رامبد نیمه گمشده زندگی من بود که به او رسیدم.  

در منزل عصبانی هم می‌شوید؟

شکرآبی: در منزل… .

بگذارید خانم فولادوند بگوید.

فولادوند: هیچ ‌وقت ندیده‌ام که رامبد خیلی عصبانی بشود. من دیر عصبانی می شوم اما اگر بشوم خیلی بد عصبانی می‌شوم.

منتقد کارهای یکدیگر هم هستید؟

فولادوند: بله بسیار.

شکرآبی: زندگی حرفه‌ای ما از زندگی شخصی‌مان تفکیک شده است. در انتخاب کارهایمان از یکدیگر راهنمایی می‌گیریم و زور و اجبار در زندگی‌مان معنایی ندارد که اگر من شریک زندگی توام باید این کار را انجام دهی و یا من دلم نمی‌خواهد که چنین و چنان کنی… هیچ ‌وقت به این شکل نبوده است. ما در همه چیز شریک زندگی هم هستیم و این شریک بودن شناخت‌ ‌ما را نسبت به هم بیشتر می‌کند.

پس تعریف شما از زندگی مشترک هم همین است.

شکرآبی: بله. البته من به آرامش بعد از ازدواج هم خیلی اعتقاد دارم. خیلی‌ها به من گفتند که شیطنت‌هایت کم شده است. در حال حاضر آرام‌تر قدم برمی‌دارم تا قبل از ازدواج که به سرعت روی پنجه راه می‌رفتم. پس از ازدواج دیگر سر به هوا نیستم.

فولادوند: من فکر می‌کنم اتفاق خوبی که بعد از ازدواج برایم افتاده این است که قبلا هر کاری که دوست داشتیم انجام می‌دادیم، اما الان اول فکر می‌کنیم بعد مشورت و بعد آن کاری را که دوست داریم انجام می‌دهیم؛ با این تفاوت که تفکری در پس این کار نهفته است. رامبد هم همیشه ارزیابی و تجربه‌های خودش را از کاری به من می‌گوید، اما در نهایت تشخیص آخر با خود من است.

شکرآبی: به خاطر خیلی از مسائل. آب و هوای معتدل، عدم ترافیک، بهار زیبا، پاییز و زمستان بسیار خوب و… ما اهل شمال نیستیم، اما مردم آنجا نیز ما را به‌خوبی پذیرفته‌اند. از مزیت‌های دیگر این شهر مسیر بسیار نزدیک آن به تهران است.

 

حدیث فولادوند

 

بیوگرافی رامبد شکرابی

نام:رامبد

نام خانوادگی:شکرآبی

تاریخ تولد:17 فروردین 1351

سالهای فعالیت:1372 تاکنون

همسر:حدیث فولادوند

 

زندگی شخصی رامبد شکرآبی

رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1351 در تهران متولد شد.

مهرداد شکرآبی گریمور کشورمان برادر رامبد شکرآبی است و به عنوان گریمور در آثاری چون هیولا، باغ مظفر، شوخی کردم و... حضور داشت.

رامبد شکرآبی بازیگر کشورمان بعد از کسب دیپلم ریاضی فیزیک به سمت بازیگری سوق پیدا کرد و اولین تجربه او مربوط به یک فیلم سینمایی است.

 

حدیث فولادوند

 

ازدواج رامبد شکرآبی

رامبد شکرآبی از جمله هنرمندان متاهل کشورمان است که چند سالی است ازدواج کرده و همسر او حدیث فولادوند بانوی هنرمند کشورمان است و این زوج در حال حاضر فرزند ندارند.

حدیث فولادوند و رامبد شکرآبی زوج هنرمند کشورمان سال 1389 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و از زوج های کم حاشیه کشورمان هستند.

این زوج هنرمند چند سالی برای زندگی از تهران خارج شده اند و شهر ساری را برای زندگی انتخاب کردند و از زندگی در ساری به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب، ترافیک کم و نزدیکی به تهران بسیار راضی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهدی

    جشن طلاق ضد اسلام است...

  • مریم خانوم

    واقعا شورش رد دراووردن مثلا که چی؟از فردا ملت باید پول جمع کنن برا جشن طلاق... ما پول نداریم جهیزیه بخریم ازدواج کنیم بعد این بازیگرا... ای خدا زودتر یه فکری واسمون بکن که بازیگرا لهمون کردن

    • ناشناس

      واقعا که گل گفتید

  • حسین شربتیhossin49sh477

    بی عاروبی درد بیشرف طلاق طلاقه هرچیزبدجارجی هاروتقلیدمیکنیم خدالعنتتون کنه

  • Koroshekabir

    اینا

  • بردیا

    اینکه جشن تولد بو

  • ناشناس

    تولدشه؟

  • ناشناس

    پول زیادی دارید جشن میگیرید اگر راست میگید کمک ب فقرا کنید

  • بچه ها که میگن جشن تولدت مبارک و به قیافه آسون که نمیاد

  • ...... ناشناس

    تولد بودا!🤥😳

  • بنیامین

    بعله دیگه ، وقتی این همه پول در میارن باید یه جوری خرجش کنن دیگه , من جای دولت بودم از سلبریتیها ۷۰ درصد مالیات میگرفتم ، چرا باید کارگر و کارمند مالیات بدن ولی این احمقا معاف از مالیات باشن

  • شانا

    بما چه

  • مهتاب

    این جشن تولد خانم فولادوند 20 دی ماه بوده تو تاریخ تولدش هست

  • ناشناس

    به جای اینکه پول خرج جشن طلاق کنید به فقرا کمک کنید. شکم سیر های بی درد

  • محمد

    نفرین بر جدایی

  • ناشناس

    واقعا بی معناست این چیزا را یاد مردم ندین

  • ناشناس

    آخه واسه چی جدا شدین .یه چیزی بگین.مردم قانع بشن .

  • ناشناس

    چرا از هم جدا شدین.لیلا

  • مگه طلاق هم جشن داره تازه مگه طلاق خوشحالی داره واقعا که

    آرمیتا

  • محمد

    از جشن پوشک رسیدن به جشن طلاق.

  • #خودم

    فیلم میگه جشن تولد مبارک نمیگه طلاق

  • مصطفی زارع

    زود قضاوت نکنید جشن تولدش بوده . 20دی ماه .

  • سروش

    جشن تولده خالی بندی

  • مصطفی زارع

    زود قضاوت نکنید. جشن تولدش بوده 20دی ماه

  • محمد

    اخ

  • ناشناس

    عقده ای بودن حد ندارد.

  • م.ج

    خاک برسرشون

  • ...

    مبارک باشه

  • بهتر

    چقدر جذب😍

  • ناشناس

    جشن طلاق نیست. جشن تولدشه

  • لويمی

    دیگه همین رو کم داشتیم ناپسندترین حلال خدا رو جشن میگیرن
    این دیگه چه فرهنگ سازی شما برا چی این کارهای احمقانه رو خبری و بزرگ می کنید واقعا که

  • لويمی

    دیگه همین رو کم داشتیم ناپسندترین حلال خدا رو جشن میگیرن
    این دیگه چه فرهنگ سازی شما برا چی این کارهای احمقانه رو خبری و بزرگ می کنید واقعا که

  • ناشناس

    واقعا که معلوم نیست توزندگیش چی کشیده که برای طلاقش جشن میگیره خجالتم نمیکشه غرب زدی بیچاره

  • ناشناس

    لعنت به اینجورادمها طلاق عرش رابه لرزه درمیاره

  • یوسف

    خاک عالم بر ستان

  • ز.ل

    راحت شدن بخدا انگار اسیر بودن

  • ف.الف

    فقط متاسف شدم‌که چرا باید وقت بذارم این مطالب را بخونم .واقعا از پوچ بی ارزش تر ،خواندن مطالب زندگی بازیگران ماست .

  • آوا

    پرستو صالحی چرا خوشحاله این وسط خخخ

  • S

    این جشن تولد بود و قابل توجه بعضیا این بچه ها کودکان پرورشگاهی و کودکان کار بودند و این جشن رو در کنار این کودکان برگزار کردند

  • عاطفه

    جشن طلاق جاهلیت مدرن

  • A.R

    این جشن تولد بود ن جشن طلاق.جشن تولدی ک تو ی روستای دور افتاده با بچه ها اون شادی تقسیم میکنه.زود قضاوت کردید

  • عبدالله

    عبدالله

  • خالی

    پیرزن چ لاک قرمزم زده

  • جامعی

    به نظرم پول زیاد اینارو .این جوری کرده پول بی حد حساب ...که هرکسی ظرفیتش را ندارد

  • ناشناس

    خجالت نمی کشه این پیر زن 😄😄

  • ناشناس

    پول خودشه اختیارشو داره.