شمانیوز
شما نیوز

عباس جمشیدی فر

تبریک عاشقانه پدیده جوکر به مادرش در روز مادر | عباس جمشیدی فر همسرش را طلاق داد

عباس جمشیدی پدیده سریال جوکر به مناسبت روز مادر عکسی به یادگار از مادرش در اینستاگرامش منتشر کرد.

تبریک عاشقانه پدیده جوکر به مادرش در روز مادر | عباس جمشیدی فر همسرش را طلاق داد

به گزارش شمانیوز: عباس جمشیدی فر یکی از آن بازیگران بامزه سینما و تلویزیون است که غالبا نقش های طنز او در خاطر بیننده می ماند. با این که عباس جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد، اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. عباس جمشیدی فر در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و وارد عرصه بازیگری شده است. عباس جمشیدی فر پدیده سریال جوکر به مناسبت روز مادر عکسی به یادگار از مادرش در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

عباس جمشیدی فر

 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر از هنرپیشه های شناخته شده کشورمان بوده که در سریال های زیادی بازی کرده است.

او متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران بوده و بیشتر مردم او را با سریال بچه مهندس میشناسند.

جالب است بدانید که عباس جمشیدی فر در سریال هایی همچون پیامک از دیار باقی و بزنگاه و خانه اجاره‌ای و باغ شیشه ای نیز بازی کرده است.

او را می‌توان از بازیگران پای ثابت سریال بچه مهندس عنوان کرد و از فصل اول تا فصل چهارم این سریال به عنوان یکی از دست‌اندرکاران خانه مهر بازی کرد برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی نیز در فصل دوم حضور پیدا کرد که در نهایت حذف شد.

در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی بار بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد.

 

عباس جمشیدی فر

 

عباس جمشیدی فر و همسرش

عباس جمشیدی فر چند سال پیش با فریبا امینیان، بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون، ازدواج کرده بود که در نهایت این ازدواج به طلاق انجامید و این زوج هنری از هم جدا شدند.

 

عباس جمشیدی فر

 

شهرت و ورود به سینما عباس جمشیدی فر

با سریال روزگار خوش حبیب آقا در نوروز 86 به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه های «باغ شیشه ای» و «سه دونگ سه دونگ» به شهرت رسید.

او تاکنون در پنج کار سینمایی هم بازی کرده که اولین آن در سال 1386 بنام فیلم «دیوار» بود که گلیشفته فراهانی هم حضور داشت.

 

عباس جمشیدی فر

 

علاقه عباس جمشیدی فر به نویسندگی

نوشتن را خیلی دوست دارم و یکی دو فیلمنامه هم نوشته ام ، بالاخره هر آدمی در یک برهه از زمان یک سری دغدغه هایی دارد که ما به زبان عامیانه اسمش را چاله چوله می گذارید و این چاله ها باید پر شده تا آرامشی نسبی حاکم شود تا فرد بتواند کار دیگری بکند.

الان دارم تلاشم را می کنم برای نوشتن چون خیلی دوست دارم ، کمی از دوستان نویسنده یاد گرفتم و شاید چند فیلمنامه خیلی خوب بنویسم.

 

عباس جمشیدی فر

 

درخشش عباس جمشیدی‌فر در جوکر

تصویری که از عباس جمشیدی‌فر در ذهن اکثر مخاطبان نقش بسته‌، بازیگری است کمدی. او به همین پشتوانه به فصل جدید «جوکر» رسید و در همان دقایق نخست از سابقه ذهنی خود پیش مخاطب بهره برد. گفتار و رفتار جمشیدی‌فر خنده ایجاد کرد و همزمان در برابر دیگر رقبا نمی‌توانست جلوی خنده خود را بگیرد.

همین هم بود که صاحب اولین کارت زرد شد. او برای حذف نشدن از دور مسابقه‌، سراغ «جوکر تایم» رفت. خلاقیت و طنازی‌ او در همین بخش به قدری چشم آمد و قدرت نمایی کرد تا جایی که یک تنه توانست قسمت اول مسابقه را جذاب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امید

    جمشیدی فر زنشو طلاق داد

  • ناشناس

    چیزی که عادی شده طلاقه بین هنرمندان خدا عاقبتشونو به خیر بگذرونه

  • ناشناس

    منم زنم طلاق دادم طوری نیست زندگی شخصی شونه به کسی ربطی نداره