شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

ببینید | چهارمین مهمان سریال جوکر لورفت

ایمان صفا به عنوان چهارمین مهمان سریال جوکر معرفی شد.

ببینید | چهارمین مهمان سریال جوکر لورفت

به گزارش شمانیوز: برنامه طنز جوکر سیامک انصاری که این روزها حسابی سر و صدا کرده یک مسابقه کمدی اسـت کـه در آن ۸ شرکت‌کننده که همگی از هنرمندان مشهور هستند برای مدت مشخصی دریک اتاق بزرگ محبوس میشوند و اتفاقات جالبی را رقم می زنند.

 

 

در فینال جوکر قرار است از برترین های هر فصل دعوت شود که فینال فینالیست ها بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود. تا این لحظه اسامی احتمالی دعوت شدگان به فینال جوکر به شرح زیر می باشد:

امین حیایی ، هومن حاجی عبدالهی، حامد آهنگی ، مهران غفوریان و محمدرضا علیمردانی و عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری در سریال جوکر در بخش فینال می باشند. 

 

فینال جوکر چگونه برگزار می شود؟

در حالی که فصل پنجم برنامه «جوکر» به پایان رسیده این برنامه دو فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت که در آن برگزیدگان این پنج فصل با هم رقابت می‌کنند. فینال ریٔالیتی شو «جوکر» در دو فصل ۵ قسمتی آماده می‌شود. زمان پخش این قسمت‌ها هنوز مشخص نیست و هر فصل شامل دو گروه قهرمانان و بامزه‌ها خواهد بود. بدین ترتیب که فینالیست‌های این پنج فصل در کنار منتخبان این فصل‌ها قرار می‌گیرند و در نهایت دو قهرمان برای «جوکر» معرفی می‌شود. در فینال جوکر ۱۶ نفر از حاضران پنج فصل پیشین حضور خواهند داشت.

 

 

مسابقه جوکر چیست؟

مسابقه جوکر یا بـه پارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن چند هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌دریک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یک دیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این‌کـه خودشان ‌بخندند.‌ بهمین سادگی و بامزگی!

فضای کلی اتاقی کـه شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه اسـت. درکنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجوددارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند بـه این اتاق میروند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد میکنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

 

مجری مسابقه جوکر کیست؟

بنظر می رسد یک گزینه جدی تنها روبه‌روی شـما اسـت. سیامک انصاری. بازیگری کـه با آن میمیک بامزه صورتش در سریال‌های ۹۰ شبی تلویزیون وقتی کلافه از رفتارهای برره‌ای‌ها میشد با صورتی مات بـه دوربین خیره میشد. چنین شخصیتی حالا قرار اسـت در جوکر مسابقه‌ای را بگرداند کـه اساسا خندیدن در آن جریمه دارد.

 

بازیگران سریال جوکر فصل اول

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

 

بازیگران سریال جوکر فصل دوم 

فصل دوم وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر , عباس جمشیدی و آرش نوذری

 

بازیگران سریال جوکر فصل سوم

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر غفارمنش در خفن‌ترین و بامزه‌ترین کار ایرانی در فصل سوم جوکر حضور دارند.

 

بازیگران سریال جوکر فصل چهارم

سید علی صالحی , مهران رجبی و  یوسف صیادی , یوسف تیموری , سیاوش مفیدی , پوریا پورسرخ و شهاب عباسی

 

بازیگران سریال جوکر فصل پنجم

مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی اوجی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی، علی مسعودی امیرحسین صدیق

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied