شمانیوز
شما نیوز

افزایش تعرفه های پستی

اگر اضافه تعرفه مرسوله پستی دارید، برگشت داده می‌شود

وزیر ارتباطات افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه های پستی را تکذیب و توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

اگر اضافه تعرفه مرسوله پستی دارید، برگشت داده می‌شود

به گزارش شمانیوز، وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه‌های پست تکذیب می‌شود، از مدیرعامل شرکت پست خواست ظرف ۲۴ ساعت شرایط بازگشت مبالغ مازاد دریافتی از کاربران خدمات پستی را فراهم کند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی انتشار اخباری مبنی برافزایش ۶۰ تا ۱۱۰ درصدی تعرفه‌های پستی، گفت: افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه پستی تکذیب می‌شود و اصلاً چنین افزایشی نداشته و نداریم.

وی توضیح داد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار بر این شد که برای خدمات پایه پستی، عادی و سفارشی، تعرفه برای مردم عادی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند. این رقم برای حقوقی‌ها و دولتی‌ها افزایش ۵۰ درصدی خواهد بود. همچنین برای خدمات غیر پایه پستی مانند پست ویژه و پیشتاز، تعرفه مطابق حداکثر سقف تورم که حدود ۴۰ درصد است افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: از سال ۹۸ تاکنون تعرفه خدمات پستی تغییر نداشته است.

زارع پور با بیان اینکه اگر ریالی بیشتر از این تعرفه از مردم اخذ شده است بازگردانده می‌شود، به مدیرعامل شرکت پست دستور داد تا طی ۲۴ ساعت آینده سامانه‌ای راه‌اندازی شود تا کسانی که برای پست مرسوله خود، مبلغ بیشتری از میزان مصوب پرداخت کرده‌اند، مابه‌التفاوت آن را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: این سامانه آنلاین باید راه‌اندازی شود تا شماره مرسوله موردنظر کاربر وارد شده و درصورتی‌که هزینه بیشتر پرداخت‌شده بود به مردم بازگردانده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied