شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

بازیگر سریال جوکر چاقو خورد | برای وحید آقا پور شرکت کننده سریال جوکر دعا کنید

وحیدآقاپور مجری و بازیگر سرشناس ایرانی پس از اینکه قصد داشت فردی را از سارقان نجات دهد با اصابت چاقو راهی بیمارستان شد و موتورش نیز به سرقت رفت.

بازیگر سریال جوکر چاقو خورد | برای وحید آقا پور شرکت کننده سریال جوکر دعا کنید

به گزارش شمانیوز: خبرهایی که حکایت از سرقت و زورگیری شهروندان می دهد را می خوانیم و می شنویم. دراین چند روز گویا قرعه به نام سلبریتی ها و آدم های مشهور افتاده که در دام سارقان و خفت گیران بیافتند. چند روز پیش سید مرتضی فاطمی کارگردان فیلم بی مادر و تهیه کننده و مجری برنامه اختیاریه  با انتشار چند استوری از ماجرای خفت گیری از او در یکی از اتوبان های تهران خبر داد. حالا هم وحید آقاپور که بیشتر او را به خاطر بازی در برنامه ممیزی و یا شرکت در برنامه جوکر می شناسند خفت گیری شده و با ضربه چاقوی سارقان خشن راهی بیمارستان شده است.

حامد جوادزاده دوست و همکار وحید آقاپور ماجرایی که برای این بازیگر کشورمان رخ داده است اینطور بازگو می کند:

ماجرا از این قرار بود که و حید آقاپور نیمه شب دیشب وقتی داشته از اتوبان رد می شده دیده دوتا دزد دارند یه بی نوایی رو خفت می کنند.

 

فرار از محل

وی ادامه داد: وحید با دیدن این صحنه برای کمک دست به کار می شود و شروع به داد و فریاد می کند. یک ماشین عبوری که می بیند دونفر رو با چاقو و قمه خفت می کنند به کمک می آید و با خودروی خود به موتورسیکلت سارقان می زند.سارقان که می بینند هوا پس از با چاقو به کتف وحید آقاپور ضربه ای وارد می کنند و موتور سیکلتش را به زور گرفته و از محل فرار می کنند.

جوادزاده گفت: پس از حضور کلانتری و تنظیم صورت جلسه وحید آقاپور با اورژانس به بیمارستان رسول اکرم منتقل می شود. ولی شکر خدا به رغم زخم عمیقی که خورده بود و خونریزی شد تاندون هایش آسیب جدی ندیده بود.

این مجری جوان اضافه کرد: به هرحال سارقان موفق شدند کیف نفر و موتور وحید آقاپور را سرقت کرده و فرار کنند. نمی دانم محتویات کیف نفر چه بوده ولی می دانم وحید دو هفته بود که موتورسیلکتش را خریده بود.با این حال گویا متاسفانه نفر اول جراحات شدیدی دیده ولی وحید آقاپور به  خاطر داشتن کلاه کاسکت صورتش زخمی نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied