شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

جزئیات مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستان + فیلم

هالک ایرانی و گوریل قزاقستان ۳۱ جولای در دبی به مصاف هم خواهند رفت.

جزئیات مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستان + فیلم

به گزارش شمانیوز: مصطفی هاشم زهی مدیر برنامه سجاد غریبی ضمن انتشار ویدئویی از امضای قرارداد این مبارزه خبر مصاف این دو را اطلاع رسانی نمود. گوریل قزاقستان حریف جایگزین مارتین فورد در اولین مسابقه بوکس سجاد غریبی می باشد.

 

 

جومانوف آلمات باخیتوویچ

جومانوف آلمات باخیتوویچگوریل بلاگر ورزشکار قزاقستانی یکی از مبارزان مبتدی در رشته بوکس بوده که سجاد غریبی برای مبارزه طلبیده است بعد از انصراف مارتین فورد از مبارزه با سجاد غریبی در نهایت تایتان قزاق برای مبارزه با سجاد غریبی اعلام آمادگی کرده است و هنوز معلوم نیست سجاد غریبی او را برای مبارزه قبول کند یا خیر.

باخیتوویچ که اهل شهر آلماتی ِ قزاقستان است، مدعی است دو بار در مسابقات بدنسازی به قهرمانی رسیده و نزدیک به ۲۱ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه‌ی خود تصاویری از اندام عضلانی خود و ویدئو‌هایی از حضورش در برنامه‌های تلویزیونی منتشر کرده است. او در اینستاگرامش قد خود را ۱۷۴ سانتیمتر و وزنش را ۱۱۵ کیلوگرم عنوان کرده است. تعداد دنبال کنندگان او در برابر یک میلیون دنبال کننده‌ی غریبی و ۳/۹ میلیون دنبال کننده‌ی فورد اندک به نظر می‌رسد.

او اهل قزاقستان بوده و چند سالی است به صورت حرفه ای در زمینه ورزش فعالیت دارد البته او تا به حال مسابقه رسمی در میادین حرفه‌ای بوکس برگزار نکرده است و صرفاً در فضای مجازی همچون سجاد غریبی فعالیت داشته است .

 

هالک ایرانی

 

بیوگرافی هالک ایرانی

نام اصلی : سجاد غریبی

نام مستعار : هالک ایرانی و هرکول ایرانی

متولد : 28 آذر 1370 اهواز

زمینه فعالیت : ورزش بدنسازی

پیشه : ورزشکار اینستاگرامی

مدرک تحصیلی : لیسانس اقتصاد بازرگانی

سالهای فعالیت : 1386 تاکنون

قد : 184 سانتی متر

وزن : 155 کیلوگرم

سجاد غریبی متولد 28 آذر 1370 در اهواز ، ورزشکار رشته رزمی MMA و رشته پاورلیفتینگ اهل ایران است.بیوگرافی سجاد غریبی(هالک ایرانی) و همسرش + زندگینامه

فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه بوشهر می باشد که از پاورلیفتینگ و بدنسازی به سمت بوکس آمد و حالا از او با عنوان هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» یاد شده است.

 

هالک ایرانی

 

فیزیک بدنی و قد و وزن

سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با شخصیت خیالی ابرقهرمان هالک باعث شهرت ناگهانی اش در سراسر جهان شده است.

قد سجاد غریبی 188 سانتی متر است و وزنش 180 کیلوگرم گزارش شده است و می تواند تا 175 کیلو وزنه را بلند کند.

تصاویر غریبی در روزنامه هایی مانند دیلی میل و سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده است.

 

ژنتیک خانوادگی و اندام درشت

پدر بزرگم از پهلوانان بزرگ زورخانه بودند و باید گفت ژنتیک در داشتن یک هیکل درشت اندام من هم دخیل بود و هیچ وقت از هیچ داروی استروئیدی استفاده نکردم.

من از 15 سالگی رشد عضلانی داشتم و فقط ورزش و تغذیه صحیح داشتم.

 

هالک ایرانی

 

شروع حرفه ای ورزش

سجاد از سال 1386 ورزش را شروع کرده ، از سال 1388 پاورلیفتینگ کار می کند و بدنسازی را از 1393 فرا گرفته است.

بعد از آن به سمت ورزش مورد علاقه اش «بوکس» آمد و وزنش را از 177 به 155 کیلوگرم رساند.

 

افتخارات و قهرمانی ها

او می گوید در مسابقات پرس گناوه و سیراف سال 89 و 1388 مقام دارم تا اینکه بعد از آن عمل جراحی کردم و پزشکم ورزش سنگین را برام ممنوع کرد.

گذشت تا اینکه بعد از بهبودی سال 1393 قصد حضور در مسابقات «مردان آهنین» داشتم که متاسفانه صدا و سیما تصمیم به عدم برگزاری این مسابقات گرفت.

 

شهرت با عنوان جلاد داعش

در خرداد ماه 1395 بود که عکس های سجاد غریبی در فضای مجازی با عنوان «جلاد داعش» رسانه ای شد و در مدت کمی به شهرت عجیبی رسید.

خودش می گوید بعلت تشابه اسم با جلاد داعش ، سر زبان ها افتادم و مردم من را عنصری از داعش می دانستند تا اینکه روزنامه «دیلی میل» لندن با چاپ مقاله ای با عنوان «هالک روی کره زمین زنده است» چهره دیگری از من برای مردم ساخت.

 

سجاد غریبی در کشتی کج امریکا

سجاد بعد از شهرتی که پیدا کرد بارها اعلام کرده بود می خواهد بعنوان مدافع حرم بارگاه حضرت زینب (س) و جهت مبارزه با داعش به سوریه خواهد رفت.

مدتی گذشت تا اینکه خبر قرارداد او با یک کمپانی کشی کج در آمریکا به گوش رسید که وزارت ورزش با حضور وی مخالفت کرد!

 

سجاد غریبی و مارتین فورد

همچنین مدتی بعد خبر مبارزه احتمالی او با مارتین فورد ورزشکار غول پیکر انگلیسی با لقب «ترسناک ترین مرد جهان» نیز جنجالی شد و برخی هواداران سجاد غریبی و فورد رویارویی این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند. فورد او را «شرم آور» خوانده بود و گفته که پیروزی در برابر غریبی دستاورد خاصی برای او به حساب نمی آید.

گفته می شود این دو ورزشکار در 2 آوریل 2022 مصادف با 13 فروردین 1401 در سالن 20 هزار نفری لندن باهم مبارزه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied