شمانیوز
شما نیوز

سریال افرا

مرگ تلخ بازیگر معروف سریال افرا | محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا قربانی عشق می شود و فوت می کند.

مرگ تلخ بازیگر معروف سریال افرا | محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا کیست؟

به گزارش شمانیوز: محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا قربانی عشق می شود و فوت می کند.سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی هر شب از شبکه یک بروی آنتن می‌رود.

این شب‌ها سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی از شبکه یک پخش می‌شود. سریالی که کلیت آن در شمال کشور تصویربرداری شده و فضای بکری را از این منطقه به تصویر می‌کشد. افرا روایتی است از چند خانواده است که هر کدام بنا به موقعیتی که دارند درگیر مسائل و مشکلاتی هستند و همه این‌ها در جایی به هم گره می‌خورد.

بیوگرافی نقش پیمان در افرا

محمد صادقی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران است. محمد صادقی از دوران کودکی به ورزش تکواندو علاقه داشته و تا مرحله دعوت به تیم ملی نیز پیش رفت، اما ادامه نداره و مسیر زندگی خود را به حضور در رشته بازیگری تغییر داد.

این بازیگر جوان در اولین حضور حرفه‌ای خود مقابل دوربین حسین سهیلی زاده در سریال مانکن قرار گرفت. این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کردند.

محمد صادقی در سریال مانکن، ایفاگر نقش آبتین برادر اخگر با بازی محمدرضا فروتن بود. او  با بازیگرانی همچون مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی الهام پاوه نژاد، همایون ارشادی، لیندا کیانی و شبنم قلی خانی همکاری کرد.

محمد صادقی در دومین تجربه تصویری خود مقابل دوربین سریال افرا قرار گرفته و عهده دار نقش پیمان قلی پور شد. او در این سریال نقش برادر پژمان بازغی و پسر فریبا متخصص را بر عهده دارد که به دختری به نام مائده علاقه مند شده است.

مائده با بازی سارا باقری تک دختر حاج محمود است که سطح مالی خوبی داشته و همکلاسی پیمان در دانشگاه است.

در سریال افرا بازیگران دیگر ی همچون روزبه حصاری، مینا وحید، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، هامون سیدی، داریوش سلیمی، نسرین بابایی، مهرداد بخشی، آریا دلفان و بهمن صادق حسنی نقش آفرینی می کنند.

سریال افرا

پیمان و مائده در سریال افرا

حالا پیمان جوان با پشتکاری که عشق به مائده باعث شده تا همه تلاش خود را برای به دست آوردن ثروت و رویارویی با حاج محمود بکند و در این راه حاضر است هرکاری بکند. او به دنبال اسلحه شکاری است تا در جنگل حیوان شکار کند و بفروشد و پول به دست آورد. 

تلاش پیمان برای به دست آوردن اسلحه شکاری نقطه آغازین رویارویی جدید مسعود (روزبه حصاری) و پیمان (محمد صادقی) خواهد بود. نقطه ای که وجه دیگر داستان سریل افرا یعنی جدالهای و سختی های محیط بانی را پررنگ تر می کند. این جدال عاشقانه آیا منجر به رنجی جدید برای مائده (سارا باقری) خواهر مسعود و دختر مورد علاقه پیمان خواهد شد؟ 

منطق داستان می گوید احتمالا قربانی عشق به جنگل مسعود و تحقیرهای حاج محمود و سرکوفت زدنهایش پیمان پسر کوچک خانواده است که در عشقش سماجت می کند. چراکه پیمان دانشجوی نخبه که پدرش بنابردلایلی آنها را ترک کرده قصد دارد هرطور شده خودش را به حاج محمود ثابت کند تا بتواند عشق مائده را تصاحب کند. از طرفی این داستان قربانی دیگری هم دارد و او کسی نیست جز مائده ، دختر ته تغاری حاج محمود که در ناز و نعمت بزرگ شده و پدرش تسلط خاصی روی او دارد و برادرش با خشونتی که اعمال می کند تلاش می کند خواهرش را از هر سختی دور کند. خشونت و تحقیر دو وجه شر انسانی هستند که در خانواده حاج محمود آن را می بینیم و قطعا شر بر عشق پیروز نخواهد شد. بنابراین باید منتظر شد و دید آیا چرخ روزگار غرور مسعود و حاج محمود را مقابل خودشان قرار خواهد داد و آنها را برای گرفتن رضایت به دست و پای خانواده ای خواهند انداخت؟ 

آیا مائده دختر 20 ساله مقابل غرور برادر و تحقیرهای پدر عصیان خواهد کرد؟ 

داستان سریال افرا با روندی که طی می کند نقش پیمان و مائده را در چرخ یکباره داستان پررنگ تر خواهد کرد و دور از ذهن نیست اگر تیر مسعود قلب پیمان را هدف بگیرد و غرور کاذب خانواده مائده را به یک تراژدی برای این خانواده تبدیل کند. اما نکته مهم دیگر نقش مهتاب ( مینا وحید )در این داستان است مهتاب که حاضر نشد از لبجازی دست بردارد و به خواهش شوهرش برای ماندن در خانه در شبی که به نظر می رسد شب حادثه باشد گوش دهد و مسعود نیز برای فراموش کردن غم این دوری به جنگل پناه برد. 

سریال افرا

باید دید واکنش مهتاب در این فرضیه قتل چه خواهد بود

بهرنگ توفیقی کارگردان زبده و کارکشته که داستان های گیرایی چون سریال پدر و آقازاده را به تصویر کشیده است قطعا در فراز و فرودهای افرا نیز تسلط و مهارت خود را به رخ خواهد کشید. 

سریال افرا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اصلا خوب بازی نمیکنه .خوبه در این سریال زود مرد

  • دلوین

    واقعا بی معنی میشه از اینجا ب بعد قصه

  • آیدا

    خیلی گناه داشت دلم براش سوخت نباید میمرد😔😔

  • افرا

    چرا پیمان مرد از اینجا به بعد چی میشه☹️
    نباید می مرد😭

  • داوودی

    چراعشاق زودمیمیرند

  • رویا

    واای خیلی گریه کردم که کشته شد کاملا دلم شکست

  • Shima

    بهترین بازیگر این فیلم بوددد😑😑😑😑

  • ناشناس

    واقعاچقدگریه کردم

  • ناشناس

    کاش جوان های امروزی هم پستکارهماننداین اقاراداشتند

  • Z

    کسی میدونه اسم آهنگ موقع خاکسپاری پیمان چیه

  • پیمان نباید میمیمرد دیگه فیلمی که کسی توش بمیره این دیگه فیلم نمیشه

    پارمیس