شمانیوز
شما نیوز

سریال افرا / سریال افرا کی پخش میشود

مراسم خاکسپاری پیمان در سریال افرا | لحظه خداحافظی پیمان از سریال افرا

مرگ پیمان در سریال افرا مخاطب را شوکه کرد.

مراسم خاکسپاری پیمان در سریال افرا | لحظه خداحافظی پیمان از سریال افرا

به گزارش شمانیوز: تصویری از کشته شدن پیمان بر اثر تیراندازی مسعود در سریال افرا را مشاهده می کنید.محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا قربانی عشق می شود و فوت می کند.سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی هر شب از شبکه یک بروی آنتن می‌رود.

این شب‌ها سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی از شبکه یک پخش می‌شود. سریالی که کلیت آن در شمال کشور تصویربرداری شده و فضای بکری را از این منطقه به تصویر می‌کشد. افرا روایتی است از چند خانواده است که هر کدام بنا به موقعیتی که دارند درگیر مسائل و مشکلاتی هستند و همه این‌ها در جایی به هم گره می‌خورد.

بیوگرافی نقش پیمان در افرا

محمد صادقی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران است. محمد صادقی از دوران کودکی به ورزش تکواندو علاقه داشته و تا مرحله دعوت به تیم ملی نیز پیش رفت، اما ادامه نداره و مسیر زندگی خود را به حضور در رشته بازیگری تغییر داد.

این بازیگر جوان در اولین حضور حرفه‌ای خود مقابل دوربین حسین سهیلی زاده در سریال مانکن قرار گرفت. این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کردند.

محمد صادقی در سریال مانکن، ایفاگر نقش آبتین برادر اخگر با بازی محمدرضا فروتن بود. او  با بازیگرانی همچون مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی الهام پاوه نژاد، همایون ارشادی، لیندا کیانی و شبنم قلی خانی همکاری کرد.

محمد صادقی در دومین تجربه تصویری خود مقابل دوربین سریال افرا قرار گرفته و عهده دار نقش پیمان قلی پور شد. او در این سریال نقش برادر پژمان بازغی و پسر فریبا متخصص را بر عهده دارد که به دختری به نام مائده علاقه مند شده است.

مائده با بازی سارا باقری تک دختر حاج محمود است که سطح مالی خوبی داشته و همکلاسی پیمان در دانشگاه است.

در سریال افرا بازیگران دیگر ی همچون روزبه حصاری، مینا وحید، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، هامون سیدی، داریوش سلیمی، نسرین بابایی، مهرداد بخشی، آریا دلفان و بهمن صادق حسنی نقش آفرینی می کنند.

سریال افرا

پیمان و مائده در سریال افرا

حالا پیمان جوان با پشتکاری که عشق به مائده باعث شده تا همه تلاش خود را برای به دست آوردن ثروت و رویارویی با حاج محمود بکند و در این راه حاضر است هرکاری بکند. او به دنبال اسلحه شکاری است تا در جنگل حیوان شکار کند و بفروشد و پول به دست آورد. 

تلاش پیمان برای به دست آوردن اسلحه شکاری نقطه آغازین رویارویی جدید مسعود (روزبه حصاری) و پیمان (محمد صادقی) خواهد بود. نقطه ای که وجه دیگر داستان سریل افرا یعنی جدالهای و سختی های محیط بانی را پررنگ تر می کند. این جدال عاشقانه آیا منجر به رنجی جدید برای مائده (سارا باقری) خواهر مسعود و دختر مورد علاقه پیمان خواهد شد؟ 

منطق داستان می گوید احتمالا قربانی عشق به جنگل مسعود و تحقیرهای حاج محمود و سرکوفت زدنهایش پیمان پسر کوچک خانواده است که در عشقش سماجت می کند. چراکه پیمان دانشجوی نخبه که پدرش بنابردلایلی آنها را ترک کرده قصد دارد هرطور شده خودش را به حاج محمود ثابت کند تا بتواند عشق مائده را تصاحب کند. از طرفی این داستان قربانی دیگری هم دارد و او کسی نیست جز مائده ، دختر ته تغاری حاج محمود که در ناز و نعمت بزرگ شده و پدرش تسلط خاصی روی او دارد و برادرش با خشونتی که اعمال می کند تلاش می کند خواهرش را از هر سختی دور کند. خشونت و تحقیر دو وجه شر انسانی هستند که در خانواده حاج محمود آن را می بینیم و قطعا شر بر عشق پیروز نخواهد شد. بنابراین باید منتظر شد و دید آیا چرخ روزگار غرور مسعود و حاج محمود را مقابل خودشان قرار خواهد داد و آنها را برای گرفتن رضایت به دست و پای خانواده ای خواهند انداخت؟ 

سریال افرا

درباره سریال افرا

سریال "افرا" جدیدترین اثر کارگردان مجموعه "پدر" است؛ بهرنگ توفیقی بعد از مجموعه "آقازاده" در نمایش‌خانگی به تلویزیون برگشته و این بار به تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی در شمال کشور، شهرک دفاع‌مقدس، بیمارستانی در تهران مراحل ساخت مجموعه‌ای را پیش برد که خیلی درباره محتویات و ماجراهایش حرفی به میان نیامده است. 

این مجموعه با حضور مهدی سلطانی و اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و خیلی از بازیگران کاربلد، نویدِ درامی را می‌دهد که بتواند مخاطب را پایِ گیرنده‌های شبکه یک سیما نگه دارد. شبکه‌ای که قبل از محرم، "دودکش" و پیش‌تر "نون‌خ" و مابقی قسمت‌های "پایتخت6" را به عنوان محصولات خودش روی آنتن داشت و بیشترین مخاطبان را در نظرسنجی صداوسیما به خودش اختصاص داد. 

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و ... گروه بازیگران سریال "افرا" را تشکیل می‌دهند.

سریال افرا

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما است.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده‌اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied