شمانیوز
شما نیوز

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی درگذشت؟ | جزئیات خودکشی میلاد حاتمی در زندان

مدیر عامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشت: خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است.

میلاد حاتمی درگذشت؟ | جزئیات خودکشی میلاد حاتمی در زندان

به گزارش شمانیوز: شنبه شب اعترافات میلاد حاتمی از شبکه دو سیما پخش شد که اظهارات میلاد حاتمی باعث رعب و وحشت سایت داران شد.مدیر عامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشت: خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است.

امروز شایعه شد که میلاد حاتمی در زندان اوین خودکشی کرده است که این خبر سریعا تکذیب شد و این خبر صحت ندارد و میلاد حاتمی در سلامتی کامل به سر می برد

مدیر عامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشت:

خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است.حدود یک ساعت پیش با وکیلش تلفنی صحبت کرده و مقام‌های زندان هم شایعه منتشر شده را تکذیب می‌کنند.

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی چه کسانی را لو داد؟

میلاد حاتمی درباره پشت‌پرده شبکه قمار اعترافات تکان‌دهنده‌ای کرد، وی اسامی افرادی چون ندا یاسی، تتلو و پیام صادقیان را آورده است و بر این اساس تمام این افراد تحت اعلام قرمز اینترپل هستند. همچنین در این ویدئو میلاد حاتمی شبکه قمار را ترسیم می‌کند و نام افرادی نظیر ندا یاسی، امیر تتلو و پیام صادقیان، فوتبالیست سابق، پویان مختاری و... را ذکر کرد. حاتمی اظهار کرد اطلاعات سپاه جزئی‌ترین ملاقات‌های وی را هم اطلاع داشته است. وی به این موضوع هم اشاره کرد که راس این شبکه سعدالله امیر شقاقی و پسرش هستند.

ازدواج و همسر میلاد حاتمی

میلاد حاتمی اما برای رسمیت دادن به سبک زندگی خود در ترکیه با زینب مهدی پور مشهور به سحر وارد رابطه شد و این دو صاحب یک فرزند دختر شد..

این خانواده از سایت قمار می باشداین خانواده که با پول شویی های زیادی که از مردم انجام داده اند توانسته اند سرمایه بسیار بزرگی داشته باشند.

خانم حاتمی در سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد او در کنار میلاد حاتمی که دارنده سایت قمار است در اینستا گرام آشنا شده و با همدیگر رابطه عاشقانه ای داشته اند.

این رابطه عاشقانه چند سالی بین ۵ تا ۶ سال طول کشیده که این رابطه منجر به دنیا آمدن یک دختر به نام طلا شد.

میلاد حاتمی چند باری در کلیپ های اینستاگرامش خانم حاتمی را به عنوان دوست دخترش معرفی کرده است پس از به دنیا آمدن طلا آقای حاتمی و سحر حاتمی در اردیبهشت ۹۸ ازدواج خود را اعلام کردند.

زینب مهدی پور یا همان سحر حاتمی در کنار میلاد حاتمی به معروفیت و شهرت بسیاری دست پیدا کرد.

این دو باپول شویی ها و قمار های زیادی توانستند در سایت های اینستاگرامی به شهرت زیادی دست پیدا کنند.

آنها با شهرت پوچین توانستن فالوور های بسیار زیادی را هم جذب خود بکند.

سحر حاتمی توانست در کنار میلاد حاتمی که به شهرت اینستاگرامی رسیده بود نام خود را تغییر دهد و از زینب مهدی پور به سحر حاتمی دربیاید.

خانواده سحر حاتمی که در ایران و در شهر تهران هستند و خانم حاتمی تا به حال هیچ کلیپ و هیچ استوری های از خانواده خود صحبت نکرده است.

میلاد حاتمی

فوتبالیست معروف تحت تعقیب پلیس بین‌الملل

وقتی پیام صادقیان پس از اعتراض به نیمکت نشینی‌اش در بازی برگشت پرسپولیس و سایپا با واکنش کریم باقری مواجه شد و پس از آن از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، هیچ علاقه مندی به فوتبال ایران تصور نمی‌کرد کار او به جایی برسد که حالا تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار بگیرد.

صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس به نفت تهران، صبا، ماشین سازی، عثمانلی اسپور ترکیه و سپیدرود رفت اما در هیچ کدام از این تیم‌ها نتوانست روزهایی را تکرار کند که قبل از محرومیت سه ماهه‌اش در بازی پرسپولیس و فولاد داشت. او سیر سقوطی را در فوتبال طی کرد و به یک استعداد سوخته تبدیل شد اما این بار کار به جاهای باریک کشیده شده است.

شنبه شب اعترافات میلاد حاتمی یکی از شاخ‌های مجازی از طریق بخش خبری شبکه دو سیما پخش شد و او افرادی را که در سایت‌های شرط‌بندی نقش داشتند معرفی کرد. یکی از این نفرات پیام صادقیان ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و پرسپولیس بود.

حاتمی درباره‌ صادقیان گفت: «صادقیان جزو کسانی است که سایت مادر (سایت‌هایی که چند سایت دیگر را به‌عنوان زیر شاخه دارند) دارد. از حضور او واقعاً تعجب می‌کنم چرا که هم فوتبالیست بوده و هم موقعیت خیلی خوبی در ایران داشته و درآمد خیلی خوبی هم به دست می‌آورد. تعجب کردم چطور جذب چنین شبکه‌ای شده است.»

حالا فوتبالیست سابقی که هنوز ۳۰ ساله هم نشده و از او یه عنوان یکی از بهترین استعدادهای تاریخ فوتبال ایران نام برده می شد، در چاهی افتاده که بیرون آمدن از آن سخت است و تنها می توان گفت حیف آقای صادقیان، حیف!

میلاد حاتمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آرش کمانگیر

    واقعا مرد>؟