شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل بورس تهران

محمود گودرزی مدیر عامل بورس تهران شد | سوابق محمود گودرزی

محمود گودرزی به عنوان مدیر عامل بورس تهران منصوب شد.

محمود گودرزی مدیر عامل بورس تهران شد | سوابق محمود گودرزی

به گزارش شمانیوز: مدیرعامل بورس تهران لحظاتی پیش از سمت خود استعفا داد. دقایقی قبل در برخی از رسانه ها و کانال های فضای مجازی خبری مبنی بر برکناری علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران و جایگزینی محمود گودرزی به عنوان مدیر عامل بورس تهران منتشر شده است.

علی صحرایی در  گفت‌وگو با فارس با تأیید این خبر که از مدیرعاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران استعفا کرده است، گفت: هیأت مدیره سرپرستی اداره این شرکت را به محمود گودرزی معاون شرکت بورس سپرده است، تا به زودی حکم وی به عنوان مدیرعامل صادر شود.

مدیرعامل سابق بورس اوراق بهادار تهران افزود:‌ با توجه به رویدادهایی که اخیراً اتفاق افتاده بنده استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره کردم و هیأت مدیره آقای گودرزی را به عنوان سرپرست برگزید و بنده از جامعه سهامداران عذرخواهی می‌کنم و اتفاقات افتاده به هیچ‌وجه عمدی نبوده است.

صحرایی این را هم گفت: برای آقای گودرزی آرزوی توفیق می‌کنم و امیدوارم جامعه سهامداران از قصور احتمالی در مدت مدیریت اینجانب بر بورس تهران به دیده عفو نگاه کنند.

وی البته تأیید کرد استفاده از ماینرها به صورت محدود در بورس با مصوبه هیأت مدیره بوده است.

سوابق محمود گودرزی مدیر عامل بورس تهران

محمود گودرزی همچنین مدرک کارشناسی ارشد در رشته  مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی را از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ نموده است. وی اکنون دانشجوی دکتری مدیریت مالی و در مرحله ارائه پایان نامه در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. گودرزی دارای مدارک حرفه ای بازار سرمایه، کارشناس رسمی قوه قضایی در حوزه بازار سرمایه نیز می باشند.

وی طی حکمی در 1 تیر 98 از سوی علی صحرائی مدیرعامل بورس تهران به سمت معاون بازار منصوب شد.

سوابق کاری محمود گودرزی مدیر عامل بورس تهران

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری صبا تامین، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری هامون شمال، مشاور مدیرعامل در امور بازار سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری باهنر فعالیت داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied