شمانیوز
شما نیوز

غزاله شکور | آرمان و غزاله | آرمان عبدالعالی

پدر و مادر غزاله شکور مهاجرت کردند | پدر آرمان: مادر غزاله هند جگرخوار است

برادر آرمان عبدالعالی از مهاجرت مادر و پدر غزاله به ترکیه خبر داد.

پدر و مادر غزاله شکور مهاجرت کردند | پدر آرمان: مادر غزاله هند جگرخوار است

به گزارش شمانیوز: برادر آرمان عبدالعالی از مهاجرت پدر و مادر غزاله شکور به ترکیه خبر داد. پدر و مادر غزاله شکور بعد از اجرای حکم آرمان برای همیشه از ایران رفتند! ظاهرا دیگر تحمل زندگی در ایران را نداشتند و تنها چیزی که آنها را در ایران نگه داشته بود انتظار برای اجرای حکم آرمان بود. آرمان عبدالعالی قاتل غزاله شکور است.  آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم گردید. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور طی سال‌های اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا آخرین لحظات هم ادامه داشت، سحرگاه 3 آذر ماه 1400 در زندان رجایی شهر اجرا شد. 

.غزاله شکور

 

مهاجرت پدر و مادر غزاله شکور از ایران و علت مهاجرت و الان کجا هستند؟

خبر مهاجرت پدر و مادر غزاله شکور از ایران جنجالی شده و برادر آرمان عبدالعالی در پیج اینستاگرامی که به تازگی راه اندازه کرده، اظهار داشته که پدر و مادر غزاله شکور بعد از اجرای حکم اعدام آرمان (قاتل دخترشان غزاله) از ایران رفتند و به کشور ترکیه مهاجرت کردند.

آرتین برادر آرمان عبدالعالی در پیج اینستاگرامی که به تازگی راه اندازه کرده، اظهار داشته که پدر و مادر غزاله شکور بعد از اجرای حکم اعدام آرمان (قاتل دخترشان غزاله) از ایران رفتند و به کشور ترکیه مهاجرت کردند.

 

پدر و مادر غزاله شکور بعد از اعدام آرمان کجا هستند؟

بر اساس این گزارش های جدید از وضعیت روحی پدر و مادر غزاله اینکه برای همیشه از ایران رفته اند و دیگر تاب ماندن و غصه خوردن را نداشتند و فقط منتظر قصاص آرمان بودند.

 

اما اگر گفته‌ها درست باشد با رفتنشان غم نبود دخترشان کمتر میشود؟ آیا این غم بزرگ به فراموشی سپرده میشود؟

تاکنون خانواده غزاله شکور به این خبر واکنش نشان نداده اند و صحت این خبر تایید و یا تکذیب نشده است

در حالی برادر آرمان عبدالعالی که روز ۳ آذر به جرم قتل غزاله شکور اعدام شد با انتشار یک استوری عجیب تلویحا از آرمان دفاع و از غزاله انتقاد کرده که صحبت‌های پدر آرمان هم خبرساز شده است.

حکم قصاص آرمان عبدالعالی در زندان رجایی شهر اجرا شد. آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم شد. خانواده آرمان عبدالعالی، چهره‌های شناخته شده‌ای چون عادل فردوسی‌پور و نهادهای حقوق بشری تلاش بسیاری کردند تا رضایت خانواده شکور را جلب کنند و جلوی اجرای این حکم را بگیرند، اتفاقی که با اصرار خانواده غزاله و حکم دادگاه، سرانجام ممکن نشد و آرمان صبح چهارشنبه سوم آذر ۱۴۰۰ به دار آویخته شد.

 

رضایت خاطر پدر غزاله بابت اعدام آرمان

پدر غزاله از رضایت خاطرش بابت اعدام آرمان پس از اجرای حکم آرمان اعلام کرد: به نمایندگی از غزاله، حق دخترم را گرفتم. انتظار داشتیم آرمان جای پیکر دخترمان را بگوید که هیچ وقت نگفت. هشت سال بود که پیگیر پرونده غزاله بودیم و واقعا خیلی آرام شدیم.

 

حمله تند پدر آرمان عبدالعالی به مادر غزاله| هند جگر خوار!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسن

    عالی بود

  • ناشناس

    این قاتل پست باید اعدام بشه هرچند با موندنش بدون شک از تقاص الهی در امان نیست

  • ناشناس

    امیدوارم مادر غزاله به آرامش برسه

  • دلوین

    خوبه پسرت قاتل بوده🤪

  • دوست

    لطفا نظرندین برای هرکسی ممکنه پیش بیاد
    نظرندین ک ی روزی خدایی نکرده جای طرف باشین تادرکش کنید چی کشیده