شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 24 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/24

فال روزانه شنبه 24 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/24

فال روزانه شنبه 24 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/24

فال روزانه شنبه 24 آبان 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/08/24

 

 

فال روز تولد 99/08/24

 

 

دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی منطقی و عمل گرا، باهوش و با استعداد، منحصر بفرد، با اراده، آماده به کمک به دیگران و بسیار اجتماعی هستید و خیلی راحت با بقیه ارتباط برقرار می کنید اما با وجود تمام این ویژگی های مثبت، بدی هایی هم دارید، از جمله این که عجول هستید و زود از کوره در می روید. امسال از لحاظ سلامتی برای خود شما مشکل خاصی را به همراه نخواهد داشت، اما ممکن است نگرانی هایی از بابت وضعیت سلامت برخی از اعضای خانواده داشته باشید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا در نهایت این مشکلات حل خواهند شد. از لحاظ اقتصادی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و به ویژه اگر صاحب یک کسب و کار مستقل باشید تجارتتان رشد خواهد کرد و سود زیادی به دست خواهید آورد. در نتیجه ی این موفقیت ها اعتماد به نفستان نیز افزایش خواهد یافت. اگر درگیری های حقوقی داشته اید امسال زمان بسیار خوبی برای حل آنها و رسیدن به نتیجه ی مورد تظرتان خواهد بود. امسال از لحاظ حرفه ای برای شما سال پر جنب و جوشی خواهد بود. پیشنهادهای کاری جدیدی دریافت خواهید کرد و پروژه ها و کارهای بیشتری به شما واگذار خواهند شد. شاید متأهل ها فراز و نشیب هایی را در روابط خود تجربه کنند، اما مجردها یک سال همراه با خوش شانسی را پیش رو خواهند داشت. بهمن و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

هر چند که نیاز شدیدی به داشتن آرامش و راحتی خیال دارید، با این همه اتفاقی که در زندگیتان در جریان است ریلکس بودن امری غیر ممکن به نظر می رسد. به ثبات رساندن وضعیت موجود و از بین بردن مسائل پیچیده غیر ممکن نیست، اما به تلاش و انرژی فراوانی نیاز دارد. هر گاه در طول روز دیدید که اوضاع فراتر از حد تحمل شما رفته است کمی دست نگه دارید و کمی خودتان را با پرداختن به معنویات آرام کنید. دعا کردن و یا مدیتیشن، یا هر چیز دیگری که به آن معتقد هستید در میان این طوفان تند به شما احساس آرامش و سکون خواهند بخشید. با کمی فکر کردن می توانید از درست بودن انتخاب های اخیرتان مطمئن شده و با امیدواری بیشتری برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز همین طور که به مسیر پیش رویتان و این که قدم بعدیتان به کدام سو باید باشد فکر می کنید متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در برابرتان وجود دارد. ولی به دلیل شرایط فعلی تنها یکی از این گزینه ها را باید انتخاب کنید و همین باعث می شود که این انتخاب از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، زیرا باید با هوش و ذکاوت تمام بهترین مسیر برای رسیدن به اهدافتان را پیدا کنید. نیازی نیست وقت و انرژی بیش از حد برای مدیریت تمام جزئیات احتمالی صرف کنید. اول انتخاب اصلی‌تان را انجام دهید، بعدا برای پرداختن به جزئیات وقت کافی خواهید داشت. تازه اول هفته است، خودتان را آنقدر خسته نکنید که پیش از پایان هفته انرژیتان به پایان برسد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

عمل کردن به مسئولیت‌هایی که این اواخر در محل کار خود پذیرفته‌اید می تواند امروز برای شما چالش برانگیز باشد، مگر این که همه جوانب را در نظر گرفته و منابع را بررسی کرده و زمان کافی برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. متاسفانه در حال حاضر دلتان جای دیگری است و مسائل معنوی و عاطفی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند و تمایل زیادی به انجام وظایف و کارهای روزمره تان احساس نمی‌کنید. تنها راه چاره این است که زمانی را هم برای پرداختن به این خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید تا انجام وظایفتان را به صورت منفی تحت تأثیر قرار ندهند؛ مثل همیشه تعادل در همه چیز و همه جا باید رعایت شود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باش

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

روابطتان در حال حاضر آنقدر پیچیده شده‌اند که نمی‌دانید چکار باید بکنید؛ خوشبختانه اگر با دوستان قدیمی خود ارتباط برقرار کرده و تمرکزتان را تنها روی رابطه ای که با یک نفر دارید نگذارید همه چیز خیلی راحت تر خواهد بود. به نظر می رسد در حال حاضر تنها چیزی که می تواند روی موفقیتتان اثر گذار باشد میزان حمایتی است که از دیگران دریافت می کنید، اما به نفعتان است که زیاد خودتان را به حمایت ها و کمک های دیگران وابسته نکنید. روزهای آخر ماه رسیده اند و نگرانی همیشگی شما از این که مبادا دچار کمبود منابع مالی شوید به سراغتان آمده است، نگران هیچ چیز نباشید، تا زمان دریافت حقوق بعدی‌تان خرج زیادی در انتظارتان نیست.

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما دارید کم کم به این موضوع پی می برید که حتی اگر تمام توان و انرژیتان را به کار بگیرید هم نخواهید توانست تمام چیزهایی که می خواهید را به دست بیاورید. فشار آوردن بیش از حد به خودتان تنها شما را خسته و افسرده خواهد کرد و در عین حال هیچ ضمانتی هم برای این که به خواسته های غیر معقول خود برسید به وجود نخواهد آورد. هدف های خود را مشخص و محدود کنید و یادتان باشد که با یک دست نمیتوان چند تا هندوانه برداشت. تمرکز روی یک هدف خاص باعث خواهد شد خیلی سریعتر به خواسته خود برسید. در خانه و محل کارتان وسایلی که لازم ندارید را دور بیندازید و خودتان را زیر انبار چیزهای به درد نخور غرق نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما نیاز شدیدی به داشتن یک استراحت و رهایی از فشاری که روند تکراری کارهای روزمره دارد به شما وارد می کند احساس می کنید. اما در واقع آنچه شما به آن نیاز دارید بهتر کردن وضعیت کاریتان و یافتن راه حلی دائمی برای این مشکل است تا برای همیشه از این احساس بد رهایی پیدا کنید. سعی کنید در سمینارهای مرتبط با کارتان و یا کلاس های آموزشی که می توانند به بهبود عملکردتان کمک کنند شرکت کنید. فرقی نمی کند از چه طریق زاویه دید خود را گسترش دهید، مهم این است که اگر برخوردتان منطقی باشد این کار به گسترش فعالیت های شما کمک خواهد کرد. اولین قدم برای این کار این است که آینده خود را همان طوری کهم یخواهید باشد تصور کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز باید سعی کنید سطح هیجان خود را کنترل کرده و تا جای ممکن همه چیز را ساده نگه دارید. باید رویکردی عمل گرایانه داشته باشید و با افرادی که مسئولیت پذیری بالایی دارند همراه شوید تا به رسیدن شما به اهدافتان کمک کنند. تکیه کردن به شخصی که مورد اعتماد شماست می تواند به شما احساس اطمینان خاطر بخشیده و در پیش برد اهدافتان به شما کمک کند، اما اگر این شخص به وعده و وعیدهایی که داده است عمل نکند باید نگاهی جدی به پایه و اساس این رابطه بیندازید. خودتان را همیشه برای بدترین شرایط هم آماده نگه دارید، اما حتی در بدترین شرایط هم امید خودتان را از دست ندهید و دست از تلاش برندارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

شما از امروز به شدت نگران فردایتان و به ویژه افزایش چالش های احساسی موجود بین شما و همکارانتان هستید. شاید ندانید که چطور باید با وضعیت موجود کنار بیایید و حتی به اشتباه فکر کنید که می توانید رفتار خود را بدون توجه به احساسات واقعی خود تغییر دهید. با این حال باید بدانید که تظاهر به این که همه چیز روبراه است تنها آتش این درگیری را تندتر خواهید کرد. بدون هیچ تردیدی اگر می خواهید اوضاع بهتر شود تنها راه حل موجود داشتن صداقت است. اگر کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار داد با جسارت از آنها با تمام وجودتان دفاع کنید. شما آینده خود را بر اساس این رویاها و ایده ال ها برنامه ریزی کرده‌اید، نگذارید کسی آنها را زیر سوال ببرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

حفظ ثبات در محل کارتان زحمتی بسیار بیشتر از آن چیزی که در نگاه اول به نظر می رسد برایتان به همراه خواهد داشت و اوضاع خیلی گیج کننده به نظر می رسد. در واقع شکاف عمیقی بین رویاهایتان و وظایفی که به عهده دارید وجود دارد. پیش از آن که تصمیم نهاییتان را گرفته و مسیر جدیدی در پیش بگیرید، تمام گزینه های پیش روی خود را بسنجید. تنها چیزی که می تواند موفقیت های فردایتان را محدود کند تردیدهای امروزتان هستند. در زمینه روابط عاطفی ممکن است یکی از دوست‌هایتان پیشنهادی برایتان داشته باشد و بخواهد شخصی را به شما معرفی کند، بهتر است کمی احتیاط کنید و چشم بسته این پیشنهاد را نپذیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

حساسیت نسبت به نیازها و خواسته های دیگران یکی از ویژگی های قابل تحسین شما محسوب می شود، ولی اگر احساس شادی و خوشبختی خود را تنها به احساسات یک نفر دیگر وابسته کنید این کار برای شما اصلا خوب نخواهد بود. با این کار شما حس خوشبختی خود را در دستان فرد دیگری قرار می دهید که ممکن است به اندازه ای که شما نگران او هستید به احساس شما اهمیت ندهد. خوشبختانه شما می توانید با ایجاد تغییر در اولویت‌هایتان اثرات مثبتی روی این وضعیت بگذارید. از خودتان در مقابل افرادی که ظاهر خود را یک طور نشان داده، ولی در باطن طور دیگری هستند محافظت کنید و به هیچ کسی بیش از لیاقتش فرصت ندهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

قدرت درونی شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و به همین دلیل هم اعتماد به نفس زیادی در وجود خود احساس می کنید. تاثیری که روی دیگران می توانید داشته باشید خیلی بیشتر از دیگر اوقات است و به راحتی می توانید آنها را را قانع کنید آنچه انتظار دارید را انجام دهند، البته باید مواظب باشید با اصرار و پافشاری بیش از حد در آنها بازخورد منفی ایجاد نکنید. امروز مواظب افکارتان باشید، زیرا به احتمال زیاد هر آنچه از فکرتان بگذرد عملی خواهد شد. اگر می خواهید در دراز مدت این موفقیت خود را حفظ کنید سعی کنید بیش از اندازه به دیگران تکیه نکنید و تا جای ممکن استقلال داشته باشید، خودتان بهتر از هر شخص دیگری می دانید چه چیزی به نفعتان است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

در کمال تعجب شما امروز از برنامه ریزی کردن برای کارهایتان و انجام آنها به صورت جدی لذت بسیاری می برید. شما باید تعادلی منطقی بین  دنبال کردن رویاهایتان و مدیریت کارهای روزمره و ضروری خود ایجاد کنید. شاید این وضعیت شما را دچار دوگانگی و سرگشتگی کند، اما با کمی دقت و تامل خواهید دید که رسیدگی به وظایف و مسئولیت‌هایتان پایه و اساسی منطقی برای اهداف بزرگترتان به وجود خواهد آورد. اگر توانستید کارهایتان را کمی زودتر تمام کنید حتما زمانی را به انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی اختصاص دهید، شاید فکر کنید بعد از این همه کار بهتر است به خانه رفته و استراحت کنید، اما آرامشی که ورزش کردن به شما خواهد داد غیر قابل باور است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied