شمانیوز
شما نیوز

تصاویر عروسی دختر قالیباف منتشر شد؟! + تصاویر

به تازگی عکسی از یک عروس و داماد در فضای مجازی منتشر شده که مدعی می‌شود متعلق به عروسی دختر شهردار تهران است، صحت ندارد.

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

«شایعه»

تصویری از یک عروس و داماد در فضای مجازی منتشر شده که منتشرکنندگان آن مدعی شدند متعلق به دختر و داماد محمدباقر قالیباف شهردار تهران است. در ذیل این شایعه آمده است: «4 میلیارد تومان جهیزیه دختر قالیباف. آقای داماد 70 ماشین عروس آماده کرد. این است حکومت علی؟»

«واقعیت»

واقعیت این است که عروسی دختر شهردار تهران در سال پیش از انتخابات سال 96 دستمایه سوءاستفاده تعدادی از مخالفان وی قرار گرفته است. درحالی که بسیاری از سایت های خبری حدود 3 هفته پیش تصاویری از یک عروسی میلیاردی در لاهیجان را منتشر کردند برخی کانال های خبری این تصاویر را به عروسی دختر قالیباف نسبت دادند.

این شایعات آن قدر گسترش پیدا کرد که واکنش الیاس قالیباف، پسر شهردار تهران را نیز درپی داشت. الیاس قالیاف در واکنش به این شایعات بی اساس در رابطه با عروسی خواهرش در صفحه شخصی اش نوشت: «گویا دوباره فصل برداشت شایعات و دروغ رسیده من که عادت کردم اما این بار در اوج بی‌اخلاقی عکس‌های خصوصی یک عروس و داماد لاهیجانی را به عنوان عروسی دختر قالیباف منتشر کردند. واقعا آدم می‌ماند که در مقابل این‌همه وقاحت و بی‌اخلاقی چه بگوید و بنویسد؟ آقا یا خانم، سیاست و قدرت مگر چقدر ارزش دارد؟ واقعا تو خودت خانواده نداری؟ انسان نیستی؟»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied